שתף קטע נבחר

בכר לפני לאצ'י: "לא צפויים לנו חיים קלים"

מאמן הפועל ב"ש דיבר לקראת המשחק באלבניה בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית (ה', 18:30): "יש עוד מה לשפר, אבל אני מרגיש את המחויבות של השחקנים"

הפועל באר שבע סיימה את הכנותיה למשחק נגד לאצ'י האלבנית שיערך מחר (ה', 18:30) בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית.

 

לאחר האימון המסכם באצטדיון שייערך בו המשחק באלבניה, אמר המאמן ברק בכר: "היה לנו מחנה אימונים מוצלח. הגיעו הרבה חבר'ה חדשים וצעירים. כולם שחקנים שרצו מאוד להגיע לפה ויחד עם הוותיקים יש חיבור טוב. עבדנו מאוד קשה כדי לחבר אותם. זה מצריך גם מהם לתת מעצמם כמה שיותר. אנחנו רוצים להביא את האווירה ואת החיבור הזה גם למשחק מחר. אנחנו צריכים להבין את המשמעות של המשחק נגד קבוצה שהדיחה בעונה שעברה את אנורתוזיס הקפריסאית של רוני לוי. הם לא צפויים לעשות לנו חיים קלים. זאת קבוצה אגרסיבית מאוד. נצטרך לבוא מוכנים ולעשות תוצאה טובה".

 

בכר (צילום: הרצל יוסף)
"משחק לא פשוט". בכר(צילום: הרצל יוסף)

 

"יש עוד מה לשפר, אבל אני מרגיש את המחויבות של השחקנים להיות ביחד ולהצליח", המשיך בכר. "להחזיר את האנרגיות שהיו חסרות לנו. אני מרגיש שיש אנרגיות טובות".

 

על הבחירה בבן ביטון כקפטן, עד לחזרתו של מאור מליקסון, אמר המאמן: "בן מתחיל עונה שביעית במועדון. הוא לא סתם צריך להיות קפטן, יש לו השפעה גדולה על השחקנים. בעבר הוא בא ודיבר בצורה מאוד מכובדת להנהלה ולצוות המקצועי על הבעיות ואני מעריך את זה מאוד".

 

ביטון עצמו סיכם: "זה מרגש מאוד. אני מאחל למאור מליקסון החלמה מהירה כדי שאחזיר לו מהר את הסרט. אנחנו מוכנים למחר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים