שתף קטע נבחר

פרסום ראשון: אדי גוטליב עובר לאורנבורג

הבלם שיעזוב את הפועל ת"א יצטרף לקבוצה הרוסית, שתשלם עבורו 375,000 אירו. שיר צדק, שסיכם באדומים, צפוי למלא את מקומו בסגל. בלם זר יצטרף אם גם אוראל דגני יעזוב

הפועל ת"א סיכמה עם אורנבורג על העברתו של אדי גוטליב לקבוצה הרוסית תמורת 375,000 אירו. הבלם, שעל מעברו הצפוי פורסם לראשונה ב-ynet ספורט, לא ייצא כנראה מחר עם האדומים למחנה האימונים.

 

מי שאמור להחליף את גוטליב הוא שיר צדק, שיגיע מהפועל באר שבע שתשתתף בשכרו וכבר סיכם את תנאיו. הפועל תל אביב, שמנסה להטיס את צדק בהקדם למחנה האימונים בפולין, תוסיף כ-110,000 דולר. נכון לעכשיו מחכה צדק לתשובה מהפועל ב"ש בנוגע לגובה הפיצוי אותו הוא אמור לקבל ממנה.

 

אדי גוטליב. לא היה מוכן להמשיך בליגה הישראלית (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אדי גוטליב. לא היה מוכן להמשיך בליגה הישראלית(צילום: אורן אהרוני)

 

אחרי שאורנבורג הגישה לפני עשרה ימים הצעה ראשונית בסך 180,000 אירו בלבד, דבר שגרם לזעם בהפועל תל אביב על סוכנו של גוטליב חגי אורון, במועדון הרוסי שיפרו את ההצעה. גוטליב

הבהיר מראש כי אינו מוכן לשחק בליגה הישראלית אחרי שהפועל באר שבע ומכבי תל אביב התעניינו בו.

 

הפועל תל אביב חתמה בשעות האחרונות על ההעברה של גוטליב לקבוצה שסיימה את העונה שעברה במקום השביעי בליגה הרוסית. כעת אמור הבלם לטוס לרוסיה ולעבור בדיקות רפואיות בדרך לחתימה. האדומים העדיפו לשחרר אותו מאחר שבינואר הוא צפוי היה להפוך לשחקן חופשי ולא שקל להאריך את החוזה עליו היה חתום.

 

בהפועל גם מכינים אלטרנטיבה למקרה שאוראל דגני יעזוב (הפועל באר-שבע עשויה לצרפו אם חאת'ם אלחמיד יעבור לסלטיק). במקרה כזה אמור להצטרף בלם זר והמועמדים שהוזכרו הם גבריאל תמאש (שלא האריך את חוזהו בהפועל חיפה) ואליסון דוס סנטוס.

 

כפי שנחשף היום ב-ynet ספורט, עומרי אלטמן שסיכם את תנאיו בהפועל תל אביב יעבור בדיקות רפואיות ועשוי לצאת כבר מחר בערב לפולין אחרי ששב ארצה אתמול.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אדי גוטליב
צילום: אורן אהרוני
מומלצים