שתף קטע נבחר

בית"ר ירושלים פנתה לגבי סאן מנחם

מגן מכבי חיפה הוצע למועדון ע"י סוכנו, והירושלמים פנו לירוקים כדי לדעת אם ניתן לקיים עימו מו"מ, שכן מעמדו לא ברור והוא לא שוחרר מקבוצתו הנוכחית

אחרי שמגן מכבי חיפה סאן מנחם הוצע לבית"ר ירושלים, פנה המנהל המקצועי יוסי בניון ליעקב שחר על מנת לבחון את מעמדו ולבדוק אם ניתן יהיה לנהל עימו מו"מ.

 

מנחם מאוכזב מאוד ממאמן מכבי חיפה, מרקו בלבול, לאחר שלא קיבל קרדיט במשחק מול מורה הסלובנית ומאז בחר להחרים את אימוני הקבוצה. הירוקים מסרו לסוכנו של המגן שהם יקבלו החלטה לגבי עתידו ויקיימו ועדת משמעת, אולם לטענתם הוא מיהר והציע אותו לבית"ר על דעת עצמו. גם מכבי נתניה מעוניינת במנחם וניהלה עימו שיחות. השחקן מעוניין להגיע לבית"ר ירושלים, אבל כאמור עדיין לא שוחרר ממכבי חיפה. אם הוא יגיע, בבית"ר ינסו להחתים בלם זר ושחקן נוסף שישלים את בניית הסגל.

 

סאן מנחם באימון (צילום: נחום סגל)
סאן מנחם. מבוקש בבירה(צילום: נחום סגל)

 

בית"ר ניצחה אמש 1:4 את ביטוביה ביטוב מהליגה השלישית בפולין. שלומי אזולאי אמר בסיום: "המשחק לא היה קל כמו שזה נראה. אמנם התוצאה גבוהה, אבל הדרך לא היתה קלה, הפולנים

עשו לנו חיים לא קלים והתייחסו למשחק ברצינות. הרגשנו את זה על הגוף שלנו, הם לא ויתרו לשנייה. זה נראה הרבה יותר טוב ממשחקים קודמים, הקבוצה מאוד מתחברת גם חברתית וגם מקצועית, ויש תחושה שהקבוצה הזו רצה כבר כמה שנים".

  

הבעלים משה חוגג עדיין שוקל כיצד לנהוג מול ארגון לה פמיליה בשל ההתנהלות בימים האחרונים הגיע למחנה האימונים. המאמן רוני לוי הסביר לשחקנים: "זה מחנה מאוד חשוב, אני מרגיש שעשינו הכנה טובה, ועכשיו צריך להוסיף קצב ונעשה את זה עם הזמן. זאת הזדמנות טובה לכולם להשתפר ואני מצפה להתנהגות כמו שצריך מכולם. אני מצפה שתהיו מפוקסים ושנחזור לארץ קבוצה טובה יותר. יהיו שלושה משחקי אימון טובים ואני מאמין שנחזור לארץ טובים יותר". קשר נבחרת הנוער, דוד דגו ממכבי ת"א, חתם על חוזה לחמש שנים, בית"ר שילמה עליו 125 אלף יורו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים