שתף קטע נבחר

דה ליכט נחת בטורינו ויחתום ביובנטוס

בלמה בן ה-19 של איאקס הגיע לאיטליה עם מטוס פרטי ואמר עם הנחיתה: "אני שמח להיות כאן". יובה תשלם 67.5 מיליון אירו עבורו והוא ירוויח 12 מיליון לעונה למשך חמש שנים. סעיף השחרור: 150 מיליון

וולקאם. קפטן איאקס מתיאס דה ליכט נחת בטורינו ואמר: "אני שמח להיות כאן". יובנטוס תשלם עבור שירותיו של הבלם 67.5 מיליון אירו והוא אמור לחתום בקבוצה לאחר שיעבור בדיקות רפואיות.

 

הבלם בן ה-19, שהגיע עם מטוס פרטי, יחתום לחמש שנים וצפוי לקבל שכר של 12 מיליון אירו, לא כולל בונוסים. אלופת איטליה הצליחה לגבור על ברצלונה, פריז סן ז'רמן ומנצ'סטר יונייטד שגם הביעו בו עניין.

 

 

כריסטיאנו רונאלדו מול מתיאס דה ליכט (צילום: AP)
תכיר: זה החבר החדש שלך. דה ליכט ורונאלדו(צילום: AP)

 

לפי דיווחים באיטליה סעיף שחרורו יעמוד על 150 מיליון אירו ויעלה ב-15 מיליון בכל עונה. דה ליכט הופך לבלם השלישי הכי יקר בהיסטוריה, אחרי וירג'יל ואן דייק ולוקאס הרננדס. כזכור, הוא כבש את שער הניצחון לזכות קבוצתו ב-1:2 על יובנטוס בחוץ והדיח את קבוצתו החדשה ברבע גמר ליגת האלופות.

 

הוא ערך את הבכורה שלו באלופת הולנד ב-2016 וכבש שמונה שערים ב-77 הופעות. לפני כשנה הפך לקפטן הצעיר ביותר בתולדות המועדון. הוא ערך את הבכורה שלו בנבחרת הולנד במרץ 2017 והספיק לרשום 17 הופעות, בהן כבש שני שערים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים