שתף קטע נבחר

במבצע היכרות לקיץ

מלונות ibis red ו-ibis styles בירושלים מציעים לאורחים חבילה על בסיס לינה וארוחת בוקר החל מ־599 שקל בלבד בחודשי יולי-אוגוסט

הקיץ הגיע וזה בדיוק הזמן לעלות לירושלים וליהנות מחופשה אורבנית קלילה במזג אוויר מצוין ובמחירים שווים לכל כיס. לרגל הקיץ, מלונות ibis ירושלים, מרשת אקור (Accor) הבינלאומית, מציעים למבקרים לבוא להכיר את המלונות עם המיקום הטוב ביותר בעיר ויוצאים במבצע מיוחד של חבילה על בסיס לינה וארוחת בוקר לזוג החל מ־599 ₪ למקדימים להזמין עד 31/7.

 

  (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

 

חברי מועדון Le Club Accor יוכלו להתארח במלונות ולממש את הנקודות וההטבות שניתנות להם במסגרת חברותם במועדון העולמי של רשת ACCOR.

 

מלון ibis red ירושלים נפתח לפני כשנה וחצי, ממוקם ברחוב יצחק אלישר, צמוד לכיכר ציון, בלב ליבה של העיר ירושלים, וכך, אורחי המלון נהנים ממיקום אטרקטיבי במיוחד; דקה הליכה ממדרחוב בן יהודה, מספר דקות מתחנת הרכבת הקלה, שוק מחנה יהודה ומרחק הליכה קצר ממגוון אטרקציות תיירותיות בעיר כמו שער יפו, העיר עתיקה, מגדל דוד, כיכר המוסיקה, מוזיאון יהדות איטליה, מעלית הזמן, מוזיאון ידידי ציון, בית הכנסת הגדול ושפע של גלריות, מוזיאונים, אטרקציות, בתי קפה, ברים, מסעדות ומרכזי קניות שונים.

 

המלון הירושלמי הינו אחד מתוך אלפי מלונות ibis הפרוסים בכל רחבי העולם, ומשתייך לקטגוריית ibis red, ועל כן מעוצב בצורה זהה ליתר מלונות המותג, בעיצוב צעיר, קליל ואורבני, ריהוט מחומרים טבעיים ובצבעים חמים (עץ ואדום), אטום לרעש ועל פי האיכויות והסטנדרטים של רשת אקור ומותגי ibis העולמיים. המלון מציע ארוחת בוקר ישראלית עשירה המוגשת בין השעות 06:30-10:00 וארוחת בוקר קלילה הכוללת עוגות, עוגיות ושתיה חמה בין השעות 04:00-06:30 ו־10:00-12:00. בנוסף, עומד לרשות המבקרים בר המציע ארוחות קלות של כריכים, סלטים, עוגות פאי, פלטת גבינות 24/7.

 

חלק מהחזון המיוחד של הרשת והמותג הינו ליצור אינטראקציה בין האורחים המגיעים מארצות שונות ותרבויות שונות. לשם כך, מציע המלון למבקריו, בין היתר, שולחנות בר ארוכים בחדר האוכל ובלובי, שם אפשר לשבת וליצור שיח מגוון עם יתר האורחים. בנוסף, צמוד ללובי, בבר המלון מתקיים מדי יום happy hour של משקה או מאכל משתנה על חשבון הבית.

 

לפני מספר שבועות נפתח במרכז ירושלים מלון ibis Styles, המלון השני של מותג בתי המלון הבינלאומי ibis מרשת מלונות אקור (Accor) הבינלאומית, המונה מעל 4,600 בתי מלון ברחבי העולם ומעל 39 מותגים שונים, כאשר כ־2,500 מתוכם שייכים למותג ibis. המלון החדש, ממוקם בלב מרכז העיר ירושלים, ברחוב בן יהודה 4, במיקום אטרקטיבי על המדרחוב, בסמוך לכיכר ציון, מרחק של דקות הליכה בודדות מהעיר העתיקה, הרכבת הקלה, שוק מחנה יהודה ומגוון האטרקציות התיירותיות בירושלים.

המלון החדש מעוצב בצורה ייחודית המושפעת מאווירת האזור בו הוא נמצא, שוק מחנה יהודה, עם מגוון איורים בהשראת משרד האדריכלים אריה דבילנסקי, המכניסים את האורחים אל אווירת השוק הייחודית לעיצוב המלון.

  (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

 

מלון ibis Styles החדש שוכן בבניין היסטורי ומכיל 104 חדרי אירוח שונים בהם חדרי אירוח סטנדרטיים וחדרי משפחה, מיני סוויטות וחדרים עם מרפסות. בהמשך לרעיון המרכזי של המלון, כל חדר מעוצב כמרחב מגורים בפני עצמו בו ניתן לנוח, להירגע או לעבוד. המלון מתאים באופן מושלם למשפחות עם ילדים - בנוסף לחדרי המשפחה, המלון מציע ארוחת בוקר ותפריט לילדים וכן ערכות מתנה לילדים בצ'ק אין.

 

בקומה ה–8 של המלון יוכלו האורחים ליהנות מלובי־בר עם נוף פנורמי, שם גם מוגשת מידי יום בין השעות 06:30-10:00 ארוחת הבוקר לאורחי המלון. מידי יום בין השעות 18:30-19:30 מקיים המלון happy hour.

 

חדרי המלונות אטומים לרעשים ובנויים על פי האיכויות והסטנדרטים של רשת אקור ומותגי ibis העולמיים. כל חדר בשני המלונות מציע לאורחיו מיטה עם המזרן הייחודי Sweet BedTM by ibis מבית היוצר של מותג ibis העולמי, אותו ניתן גם לרכוש באופן פרטי.

 

מלונות ibis ירושלים, מציעים לאורחיהם WI-FI חופשי ועמדה להשכרת אופניים.

 

אהרון ברנשטיין, מנכ"ל ibis ישראל מציין, "מלונות ibis ירושלים, כמו רוב מלונות ibis בעולם ועל־פי מדיניות הרשת הבינלאומית, פועלים כדי לאפשר לאורחי המלון ליהנות מהחוויה של שהייה במלון חדש במרכז העיר ירושלים, עם שירות ברמת אירוח בינלאומית ובמחיר שווה לכל נפש גם לקראת הקיץ. אני מזמין את כל תושבי ישראל להגיע ולבלות בעיר הבירה, בפסטיבלים ובאירועים השונים שקיימים פה ולהתארח אצלנו במלונות שקרובים לכל האטרקציות ומקומות הבילוי".

 

 

 www.ibisjerusalemhotels.com | 072-3384964  

 - ibis red רח׳ יצחק אלישר, 4 ירושלים בסמוך למדרחוב בן יהודה ולכיכר ציון

- ibis Styles רח' בן יהודה, 4 ירושלים, מדרחוב בן יהודה

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יח"צ
חופשה אורבנית קלילה
צילום: יח"צ
מומלצים