שתף קטע נבחר

דיווח: גארת' בייל קיבל הצעה אסטרונומית מסין

על פי דיווחים באי הבריטי, בייג'ינג גואן הציעה לכוכב הוולשי של ריאל מדריד משכורת חסרת תקדים - מיליון ליש"ט לשבוע. זידאן כבר הודיע: "הוא יעזוב את הקבוצה בקרוב"

האם גארת' בייל בדרך לסין? בתקשורת הבריטית מדווחים הערב (ראשון) כי בייג'ינג גואן הגישה הצעה לשחקן. על פי הפרסום ב"מירור", לכוכב הוולשי של ריאל מדריד הוצעה משכורת חסרת תקדים - מיליון ליש"ט לשבוע - שתהפוך אותו למשתכר הגבוה ביותר בליגה הסינית.

 

הלילה אישר מאמן ריאל, זינדין זידאן, כי בייל יעזוב בקרוב את הבלאנקוס. "אנחנו מקווים שהוא יעזוב במהירות, כמה שיותר מוקדם ככה יותר טוב לכולם. אין לי משהו אישי נגדו, אבל לפעמים צריך לעשות שינויים. במקרה שלו - זה הזמן הנכון", אמר המאמן הצרפתי.

 

בייל חוגג (צילום: רויטרס)
בדרך לסין? בייל(צילום: רויטרס)

 

בייג'ינג גואן נחשבת לאחת הקבוצות החזקות בליגה הסינית ומדורגת כרגע במקום השני, מרחק נקודה אחת מגוואנגז'ו אברגנדה. מדובר בקבוצה שכבר עכשיו כוללת כוכבים כמו רנאטו אגוסטו הברזילאי, ששיחק תקופה ארוכה בלברקוזן, סדריק בקאמבו ששיחק בוויאריאל ואקס ולנסיה ולאס פלמאס, ג'ונתן ויירה הספרדי.

 

בייל כבר הצהיר בעבר כי אין בכוונתו לעבור לליגה הסינית למרות הפיתוי הכספי וברחבי אירופה פורסם כי גם פ.ס.ז' ובאיירן מינכן מעוניינות בשחקן. על פי אחד הדיווחים פ.ס.ז' מוכנה גם לבצע טרייד עם ריאל ולהעביר אליה את ניימאר, שרק מחכה להזדמנות לעזוב את צרפת. כרגע אף אחת מהקבוצות לא אישרה את הידיעה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים