שתף קטע נבחר

קורי פישר חתם בעירוני נס ציונה

הרכז המנוסה שקלע בעבר 105 נקודות במשחק בליגת הקיץ בברונקס, וקרוי על שם דודו, ברון סמים ידוע בהארלם, יוביל את החבורה של נדב זילברשטיין בעונה הקרובה. שיחק בשנה החולפת בצרפת ובספרד

 

עירוני נס ציונה הודיעה הבוקר (שלישי) על צירופו של הרכז האמריקני קורי פישר (31, 1.86 מ'), בעל עבר ארוך בליגות האירופיות השונות. את העונה החולפת החל בפרובנס הצרפתית ובחודש ינואר 2019 עבר למנרסה הספרדית (11.8 נקודות ו-4.5 אסיסטים).

 

סיפור חייו של פישר מעניין אפילו יותר מהקריירה שלו, למרות שהגיע לקבוצות בכירות ביבשת הישנה.

 

קורי פישר (צילום: AP)
סקורר נהדר. קורי פישר(צילום: AP)

 

שמו המלא הוא אנתוני גאי קורי פישר, והוא קרוי על שם דודו, אחד מראשי ארגוני הפשע הידועים ביותר בהארלם, גאי תומאס פישר, שמרצה בימים אלה מאסר עולם על שלל עבירות, אחת מהן היא רצח.

 

פישר האחיין עשה לעצמו שם באוגוסט 2010 כשקלע לא פחות מ-105 נקודות במשחק במסגרת ליגת קיץ בברונקס, ניו יורק, בראיונות איתו סיפר כי החליט ללמוד בתיכון בניו ג'רזי שרחוק מביתו כשעתיים נסיעה מכיוון שידע שאם יישאר בברונקס רוב הסיכויים שיהיה עסוק יותר בפשע מאשר בכדורסל.

 

בקולג' שיחק בווילאנובה (ממוצע בעונתו האחרונה - 15.6 נקודות, 4.8 אסיסטים ו-2.8 ריבאונדים). הוא לא נבחר בדראפט והחל לנדוד באירופה. בין השאר שיחק בחובנטוד בדאלונה, ציבונה זאגרב וריטאס וילנה.

 

אחרי משחק מספר שלוש בסדרת חצי גמר הפלייאוף ב-2017 אותו הפסידה ריטאס לפאנביזיס, יצא פישר יחד עם שני חבריו לקבוצה קלווין האנה וטיילור בראון למועדון לילה. המבלים במקום צילמו אותם והתמונות פורסמו בכל כלי התקשורת. במועדון רתחו על השלושה שנראו חוגגים למרות ההפסד, ואחרי שהפרו את קוד ההתנהגות שנקבע לשחקנים בתחילת העונה. כמה ימים לאחר מכן ריטאס הודחה מהפלייאוף ע"י פאנביזיס.

 

מאמן ריטאס באותה תקופה, רימאס קורתינאייתיס, אמר אחרי המקרה: "אם להגיד את האמת,

שמעתי על זה אחרון. כמו המשפט הידוע 'הבעל הוא האחרון לדעת שאשתו שוכבת עם כל הכפר בזמן שהוא ישן', ככה המקרה איתם היה עבורי. הבנתי בהמשך מהאוהדים שהם התנהגו ככה ויצאו למועדונים עד השעות המאוחרות במשך כל העונה".

 

מבחינה מקצועית מדובר ברכז שיכול לעשות לא מעט נקודות ממצבים שונים, אבל אחד שגם יודע לפרגן לחבריו. הבשורה המשמחת היא עבור רביב לימונד, שאחרי כמה שנים ששיחק כרכז בהפועל ת"א, יעבור לעמדת הגארד השני ויוכל לייצר יותר ופחות להתעסק בהובלת הכדור.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים