שתף קטע נבחר

"סקס זה דבר מלוכלך" ואמונות שגויות אחרות

פריידי מרגלית מזמינה אתכם לקום על הרגליים ולנסות על גופכם תרגיל, שיאפשר לכם לגלות עד כמה אתם מונעים מאמונות שגויות ומיושנות בנוגע לסקס

פריידי מרגלית וזוגתה (צילום: גולי כהן)
פריידי מרגלית וזוגתה. מי אמר מלוכלך?!(צילום: גולי כהן)

נושא המיניות קיבל במרוצת השנים יחסי ציבור גרועים למדי. כל כך הרבה דעות קדומות ואמונות נטולות שחר, שאני לא מצליחה לחשוב מי היה יכול להמציא שקרים שכאלה, אולי חוץ מאמהות פולניות שרצו לשמור את בנותיהן קרוב לסינרן. גם לי לקח זמן רב עד ששער המיניות נפתח בפניי, וכשזה קרה, לפני עשור בסך הכול, לא היה לזה כל קשר למה שידעתי או שחשבתי שידעתי על סקס. אל תשכחו שאני באה מבית חרדי (חסידות גור, אם אתם מתעקשים על הפרטים), ומיניות היתה תמיד אחת הסכנות הלא מדוברות, ממנה התחנכנו להישמר.

 

עוד בנושא:

סקס: כשצד אחד רוצה יותר מהצד השני

נשבענו לא להידמות להורינו. אז למה זה לא קרה?

 

אבל גם אם אתם מגיעים מבתים פחות שמרניים ממני, ייתכן מאוד שבלא מודע אתם אוחזים בלא מעט אמונות שלא היו מביישות נזירה קתולית. איכשהו, ברמה האוניברסלית, סקס ניתפש כדבר מלוכלך, לא מהוגן, משהו שצריך להצניע ושנועד לתכלית אחת בלבד: פרו ורבו ומלאו את הארץ. אז כדי להוכיח לכם שאפשר גם אחרת, החלטתי להזמין אתכם למשחק מקדים, באמצעותו נבחן הלכה למעשה מהן האמונות הלא מודעות ששוכנות בתוככם, כשהמטרה כמובן היא לפרק אותן, אחת אחרי השניה, תוך כדי קריאת הטור. מוכנים?

 

ראשית, קומו על הרגליים ועמדו ישר. לא משנה אם אתם בבית, באוטובוס או בעבודה. נו, קומו אמרתי. האם ידעתם שהגוף שלנו הוא סוג של ברומטר המשקף לנו את פנים התודעה? הגוף שלנו, כמו כל גוף אנרגטי אחר, משדר גלים אלקטרו-מגנטיים ומתנהג בדומה לברומטר או מצפן. אם תעמדו נינוחים ותגידו בקול רם אמונה מסוימת כמו את השם שלכם למשל, תראו מיד איך הגוף, כאות הסכמה, מתנועע קלות קדימה. עכשיו נסו להגיד משהו שהוא שקר מובהק, ותראו איך הגוף שלכם נוטה לאחור. הכל בתזוזות קטנות, לא צריך לשבור את המפרקת.

 

ועכשיו הצהירו את ההצהרה הפרימטיבית הראשונה: "סקס זה דבר מלוכלך", תנשמו שניה והמשיכו להרהר בסקס המלוכלך. כעת בדקו בכנות - האם גופכם נוטה קדימה או אחורה? אם אתם נוטים קדימה, משמע שהגוף מסכים אתכם שסקס הוא אכן דבר מלוכלך, ואם הוא נוטה אחורה, משמע שהוא לא מסכים עם השטות המוחלטת הזו, ואתם יכולים לדלג לאמונה הבאה. תתאמנו בזה קצת, זה מעניין ומפתיע כאחד. שלוש אמונות שגויות על סקס מוצגות בפניכם. קודם בדקו מי מהן יושבת בלא מודע אצלכם, ואז שקלו להחליפן באמונות חדשות, רלוונטיות ומתאימות קצת יותר לעידן החדש.

 

1. "סקס זה דבר מלוכלך וסליזי"

אכן, אבל לא במובן שאתם חושבים, אלא יותר במובן של כביסה אחרי לילה משכר חושים ונוטף זיעה... למעשה, סקס הוא אחת הדרכים העוצמתיות ביותר לניקיון כל ה"לכלוך" שמצטבר בתעלות גופנו ובמרכזי האנרגיה שלנו. הסערה האנרגטית בשעת סקס משובח כל כך חזקה ועוצמתית עד כי היא יכולה לצנתר גם פתחי ביוב חסומים.

 

תסביך "המדונה או הזונה" אותו טבע פרויד לראשונה, מסביר מעולה את הפער וההפרדה המלאכותית מהאשה המלכותית, האצילית והמהוגנת שבבית, ל"זונה" המלוכלכת ופרוצת הגבולות. אלא שמאז פרויד התקדמנו לא מעט, אנחנו כבר במאה ה-21, וידוע שאיחוד הניגודים עולה על סך חלקיו. או לצורך האנלוגיה - אתם מכירים מישהו שמסתובב עם מצלמת פוקט ביד, כשברשותו מכשיר סמארטפון חכם המכיל גם וגם? בעידן שלנו הכל כלול. כבר מזמן לא צריך לבחור או-או, כי המוטו היום הוא גם וגם.

 

2. "סקס נועד למטרות רבייה"

ברמה הפיזיולוגית יש בכך מן האמת, אבל הטבע ידע שללא גמול, יהיה קשה יותר לבנות על המשכיות ההולדה. לכן, בנוסף לילדים תובעניים המהלכים עלינו קסם, מחכות לנו מתנות נוספות מלוא החופן, כשהעונג שבפעולה האינטימית הוא חלק מהעניין, והאותנטיות יחד עם החיבור לעצמנו ולאהובים שאיתנו הם עוד חלק מהדברים הנשגבים המחכים לנו. סקס הוא מתנת האלוהות לאדם, כמו פרס ניחומים על התגשמותנו בגוף בשר ודם.

פריידי מרגלית וזוגתה (צילום: אוסף משפחתי)
פריידי מרגלית וזוגתה. החליפו אמונות שגויות באמונות מקדמות(צילום: אוסף משפחתי)
 

סקס הוא גם השלב הראשון בכל יצירה ולידה, בין אם זו אמנות חדשה, סטארט-אפ גאוני או פרץ של השראה (מתי נראה לכם שעלה לי הרעיון לטור הזה ולרוב הטורים בכלל? נכון מאוד, תוך כדי שזוגתי ישנה לידי, כשחיוך מרוח על שפתיה).

 

3. "סקס לא חשוב, העיקר התקשורת"

סקס לא חשוב?! אם אשתי לא היתה ישנה, היא היתה נקרעת מצחוק על הבדיחה הטובה. לגרסתה, סקס הוא הדבר הכי חשוב בזוגיות, ומבחינתה אין דבר שלא ניתן לפתור באמצעות סקס. כל מחלוקת, אי-הסכמה, כאב ראש או סתם דכדוך שיושב שם ללא סיבה. סקס הוא אמצעי תקשורת, מהחשובים שבמערכת הזוגית. תחשבו על זה רגע: בזכות המיניות שלנו העולם צבוע בצבעים יפים. הטבע מתלבש חגיגי בכל פעם שיש פוטנציאל להזדווגות, מענטז בנוצותיו ובצבעיו העזים, משכר בריחות הפירומונים המתפרצים.

 

אז אל תתנו לעצמכם לבלבל ת'מוח ולשכנע אתכם שיש דברים חשובים יותר עכשיו. זה שקר, זו מניפולציה. אין שום דבר יותר מקודש מלהכנס כרגע למיטה וללכת לעשות עם אהובכם או עם עצמכם אהבה. תנו לאנרגיה המקודשת להפוך את האמונות הפרימיטיביות שזה עתה גיליתם לאמונות מקדמות, מפנקות ושובבות, עד העונג הבא.

 

פריידי מרגלית היא מייסדת תפישת המטאיזם ועומדת בראשה של קהילת מרחב מודעות. לאירוע היכרות "לצאת מהמטריקס -לגלות את התודעה"

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוסף משפחתי
פריידי מרגלית וזוגתה. מבית חרדי לשחרור מיני מחודש
צילום: אוסף משפחתי
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים