שתף קטע נבחר

כוכב הנוער של הפועל חיפה יעזוב תמורת 100 אלף שקל

אפיק קטן, שלא היה מרוצה מכך שלא זומן למחנה האימונים של הקבוצה הבוגרת, ביקש להיפרד ומועמד לעבור לבני יהודה. חיים סילבס על הניצחון 1:4 על ק"ש בגביע הטוטו: "נקמה? עזבתי אותם בצורה יפה"

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס היה מאוד מרוצה מהניצחון הגדול על עירוני קריית שמונה (1:4) בגביע הטוטו: "הייתה לנו מחצית ראשונה טובה, לחצנו גבוה ויכולנו להגדיל את התוצאה. לא מסתנוורים מהניצחון, זה טוב רק לגיבוש, לא מעבר. נקמה בק"ש? שטויות, עזבתי בצורה יפה, היו חוויות טובות ופחות טובות ואני מודה להם".

 

סילבס גם החמיא לעדן בן בסט: "אני מאוד אוהב את החלוץ הזה, עדן עובד קשה מאוד, הוא ווינר וסמל כאן במועדון שלנו, מחבר את השחקנים. אין לי ספק בכלל שהוא ישדרג אותנו העונה. אסור לשכוח שהוא כמעט לא שיחק בעונה שעברה בבאר שבע, הוא יהיה אחד הקפטנים שלנו העונה בוודאות".

 

חיים סילבס נותן הוראות (צילום: ראובן כהן)
"אני מודה לק"ש". חיים סילבס(צילום: ראובן כהן)

 

המאמן ממשיך לחפש בלם נוסף עבור הקבוצה שמחרתיים תתמודד מול הפועל כפר סבא בגביע הטוטו. "אמרי וולשמן? מלבד הרכש הזה יגיע עוד שחקן, יהיה סגל טוב, אנחנו קצת באיחור בגלל סאגת גבריאל תאמאש", הסביר סילבס שהחמיא מאוד גם לאלמוג בוזגלו שהתרגש אתמול אחרי השער שכבש, שנה אחרי הפציעה הקשה שעבר. וולשמן עצמו, שעבר בדיקות רפואיות במועדון, צפה אתמול במשחק ויחל להתאמן היום עם חבריו לקבוצה.

 

כוכב הנוער בדרך לבני יהודה

כוכב קבוצת הנוער של הפועל חיפה, אפיק קטן, המסומן מזה שנים ככישרון הגדול ביותר של המועדון בעידן שאחרי מקסים פלקושצ'נקו, ביקש להשתחרר באופן מיידי לאחר שלא אהב את ההחלטה שלא לצרפו למחנה האימונים אותו קיימה הקבוצה הבוגרת ברומניה. ל-ynet ספורט נודע כי בחיפה הסכימו לבקשת השחקן למכור אותו תמורת 100,000 שקל בלבד.

 

על פי ההסכם שהגיע לידי ynet ספורט סוכם כי לשחקן תהיה האופציה לרכוש את יתרת האחוזים בכרטיס השחקן שלו תוך 60 יום מיום החתימה על ההסכם (נחתם ב-18.7.19) בסכום של 100 אלף שקל. כמו כן, על מנת שיוכל לממש את האופציה הזו ועל מנת שיוכל להתאמן בקבוצות אחרות, נדרש השחקן לשלם למועדון סך של 10,000 שקל תוך ארבעה ימים מהחתימה, סכום שיקוזז במקרה של רכישת כרטיס השחקן. אם קטן יישאר בהפועל חיפה, התשלום הנ"ל לא יוחזר אליו.

 

אפיק קטן במדי הפועל חיפה (צילום: הפועל חיפה)
אפיק קטן במדי הפועל חיפה(צילום: הפועל חיפה)

 

קטן מיהר להפקיד בחשבון של הפועל חיפה את הסכום בן 10,000 השקלים וקיבל אישור להתאמן בכל קבוצה. מי שקפצה על המציאה היא בני יהודה. הבעלים של המועדון, ברק אברמוב, והמאמן יוסי אבוקסיס זימנו את השחקן לאימונים.

 

קטן, שגדל במחלקת הנוער של הפועל חיפה, סומן כהבטחה גדולה מגיל 12. בגיל 15 חתם על הסכם ארוך טווח במועדון, במסגרתו קיבל 30 אחוז מכרטיס השחקן שלו. קטן השתייך לנבחרת הנערים של ישראל, במסגרתה הופיע בשבעה משחקים. בעונה שעברה התאמן עם הבוגרים ובקבוצת הנוער שיחק ב-27 משחקים בהם כבש 7 שערים ובישל תשעה.

 

גורם הקשור למחלקת הנוער סיפר: "זו אבידה גדולה להפועל חיפה בכלל ולקבוצת הנוער בפרט. אפיק אמור היה להוביל העונה את הנוער חזרה לליגת העל כחריג גיל. אני לא מבין מי מקבל את ההחלטות במועדון. איך משחררים שחקן כזה מבלי שמימש עשירית מהיכולת שלו בבוגרים, ועוד בסכום כזה? ב-15 השנים האחרונות גדלו שלושה כוכבים במחלקת הנוער: גילי ורמוט, מקסים פלקושצ'נקו ועכשיו אפיק קטן. זה שחקן שאמור להיות כוכב גם בבוגרים ולהימכר במיליון אירו".

 


פורסם לראשונה 05/08/2019 08:53

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הפועל חיפה
אפיק קטן
צילום: הפועל חיפה
מומלצים