שתף קטע נבחר

מיגל ויטור יטוס עם הפועל ב"ש לשבדיה

הבלם שנפצע ב-1:1 מול קאיירט עדיין בספק למפגש בחמישי מול נורשפינג במוקדמות הליגה האירופית. ג'ון אוגו, שטרם מצא קבוצה, התראיין בניגריה: "מאמין שיש לי עדיין מה לתרום באירופה"

באופן די מפתיע, אחד הזרים הכי טובים בליגת העל בחמש העונות האחרונות, ג'ון אוגו, עדיין לא מצא קבוצה לעונה הבאה. הקשר הניגרי (31) שסיים את חוזהו בהפועל באר שבע סיפר בראיון בארצו: "בתחילת הקיץ הייתי מרוכז באליפות אפריקה עם נבחרת ניגריה. עכשיו הסוכן שלי בודק את האופציות עבורי. אני מאמין שיש לי עדיין מה לתרום לקבוצות באירופה".

 

בבאר שבע החליטו שמיגל ויטור ימריא עם הקבוצה היום (שני) להולנד ומשם לשבדיה לקראת המשחק ביום חמישי (21:00) נגד נורשפינג. זאת, למרות שעדיין לא ברור אם הוא יוכל ליטול חלק במשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. הבלם הפורטוגלי אמור לערוך היום אימון ראשון מאז שסבל מזעזוע מוח במהלך ה-1:1 מול קאיירט ביום חמישי. במהלך האימון יהיה ויטור במעקב צמוד של הצוות הרפואי בתקווה שירגיש טוב ויוכל לפתוח בהרכב.

 

ג'ון אוגו חוגג (צילום: אורן אהרוני)
ג'ון אוגו. עדיין בלי קבוצה(צילום: אורן אהרוני)

 

באר שבע תצא למשחק הראשון בסגל שחקנים כמעט זהה לזה שהמריא בשבוע שעבר למשחק נגד הקזחים, וללא חנן ממן ותומר יוספי שיישארו בארץ בגלל פציעות. המגן אור דדיה לא ימריא מסיבות מסיבות מקצועיות. לראשונה העונה נרשם בסגל השוער רז רחמים, שחזר מהשאלה להפועל מרמורק והוא יטוס על חשבונו של גל נבון, ששימש שוער שלישי במשחקים הקודמים ויושאל.

 

בשל קשיים למצוא טיסות לשבדיה בעונת הקיץ, הקבוצה המריאה לאמסטרדם ורק מחר בבוקר ימשיכו השחקנים והצוות בטיסות נפרדות לשבדיה. רגע לפני שעלו על הטיסה, ברק בכר והשחקנים נרגעו בטרקלין העסקים בנמל התעופה. מי שקיבל את פניהם היה יוסי ברזני, סמנכ"ל תחזוקה באל על והבן של נעים ברזני ז״ל שהיה ממקימי קבוצת הנוער ״השלושה״ הפועל באר שבע בשנת 1969 ושימש כיו״ר הקבוצה ומאז 1969 ועד 1985. החל משנת 1977 ועד 1985 כיהן כיו״ר קבוצת הפועל באר שבע.

 

הפועל באר שבע (צילום: דוברות אל על)
הזרים של ב"ש לפני ההמראה להולנד(צילום: דוברות אל על)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
מיגל ויטור
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים