שתף קטע נבחר

תיעוד קשה מאיה נאפה: "קרב איגרוף" ברחוב ראשי

מכים באגרופים ומטיחים בקרקע, עד זוב דם: שלושה צעירים צולמו מתעמתים באיה נאפה, ליד המלון שבו שהו 12 הישראלים והצעירה הבריטית. משטרת קפריסין על טענת התיירת כי אולצה להודות שלא היה אונס: "לא תואמת את המציאות"

 

 

איה נאפה שוב עולה לכותרות בהקשרים שליליים. בסרטון שהפך ויראלי ופורסם ביממה האחרונה בכלי תקשורת רבים בקפריסין וביוון נראה רחוב מרכזי באתר הנופש הקפריסאי הופך לזירת איגרוף. בתחילת הכתבה: הסרטון שקטעים ממנו עלולים להיות קשים לצפייה.

 

הסרטון צולם בטלפון נייד ובו נראים שני צעירים מתווכחים עם גבר אחר, שלאחר מכן מסיר את חולצתו. תיירים אחרים ניסו למנוע מהם לפתוח בעימות פיזי, אך לשווא - והעימות הידרדר במהירות לאלימות קשה.

קרב איגרוף באיפה נאפה ()
עימות אלים, ברחוב ראשי

קרב איגרוף באיפה נאפה ()
אלימות מתועדת באיה נאפה

במהלך "קרב האיגרוף" באיה נאפה נראים השלושה מכים זה את זה באגרופים בפתח מועדון, בועטים ומטיחים ברצפה. אחד מהשלושה נראה שותת דם בסיום הסרטון וככל הנראה גם צעיר נוסף נפצע. בקפריסין לא פורסם מתי צולם הסרטון.

 

המקום שבו התעמתו הצעירים נמצא במרחק חמש דקות הליכה מהמלון שבו שהו 12 הישראלים והצעירה הבריטית. היום פורסם ב"סאן" הבריטי כי הצעירה שהואשמה בעדות ושקר ובתלונת שווא על אונס קבוצתי, טענה שהמשטרה בקפריסין הכריחה אותה לחתום על ההודאה, שאותה ניסחו לדבריה החוקרים.

 

התיירת הבריטית בת ה-19 הכחישה באמצעות עורך דינה את הודאתה, תוך שטענה שהשוטרים איימו עליה שיעצרו את חבריה - אם לא תחזור בה מתלונתה. עורך דין של הצעירה טען כי "הודאתה הושגה תחת לחץ, זכויותיה הופרו וגם לא אפשרו לה לעזוב את תחנת המשטרה". הוא אף תקף את המשטרה הקפריסאית על כך שלא הקליטה, לטענתו, את החקירות של הצעירה.

 

ממשטרת קפריסין נמסר בתגובה לידיעה ב"סאן" כי "הכתבה אינה תואמת את המציאות והיא אינה נכונה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים