שתף קטע נבחר

הוטרדה מינית על הסט ועזבה את הסדרה בסערה

אפטון וויליאמסון, כוכבת הסדרה "טירון", כתבה באינסטגרם כי חוותה אפליה, גזענות והטרדות מיניות על סט הסדרה ואף נקבה בשם המטרידן - דימיטריוס גרוס. היא החליטה שלא להמשיך לעונה שנייה: "הבטיחו לי שהכל מטופל, אבל החקירה נגדו עוד לא התחילה והצילומים כן. בחרתי ללכת"

כוכבת הסדרה "טירון" (The Rookie), אפטון וויליאמסון, הודיעה כי לא תשוב לעונה שנייה של הסדרה ברשת ABC בעקבות הטרדה מינית והערות גזעניות שספגה על הסט ומאחורי הקלעים.

 

בפוסט שהעלתה באינסטגרם, כתבה השחקנית כי היא חייבת למעריציה את האמת וחשפה את שמות האנשים שלדבריה פגעו בה. "במהלך צילומי הפיילוט, חוויתי הערות גזעניות ואפליה ממחלקת השיער, כמו גם בריונות מהמפיקים בפועל". בהמשך, הבהירה כי ההתנהגות הבעייתית לא נעצרה בפיילוט. "ההערות הפוגעניות ממחלקת השיער, בראשות המנהלת סאלי ניקול סיגנוביץ', הסלימו במסיבת סיום העונה לכדי פגיעה מינית של ממש". עוד היא כתבה בפוסט: "במהלך העונה, חוויתי הטרדות מיניות מכוכב אורח בסדרה", ואף נקבה בשמו - דימיטריוס גרוס.

the rookie (צילום: ABC באדיבות yes)
אפטון וויליאמסון(צילום: ABC באדיבות yes)
 

אפטון ציינה כי דיווחה על המעשים הפוגעניים למנהל התוכנית והמפיק בפועל, אלכסיי הולי, אך הוא לא תיעד את תלונתה, משאבי אנוש לא עודכנו בנושא ואפילו לא נפתחה חקירה.

 

השחקנית ציינה כי מנהלת מחלקת השיער סיגנוביץ' אכן פוטרה מהתוכנית, אך רק לאחר שהתנהגותה הסלימה לכדי התעללות מינית, ולא בגלל ההערות הגזעניות שהפנתה כלפיה. בנוסף, היא מציינת כי גרוס, השחקן שלדבריה הטריד אותה מינית, לא פוטר, והיא אף התבקשה להמשיך לצלם איתו סצנות משותפות.

 

וויליאמסון סיכמה את דבריה וכתבה: "התבקשתי לחזור לעונה 2 והבטיחו לי שהכול מטופל, אבל החקירה נגדו עוד לא התחילה ומנגד, הצילומים כן. בחרתי לסרב וללכת. עכשיו זה הזמן הכי טוב להיות אישה ויש לי פלטפורמה אז אני יכולה להשתמש בקול שלי. הכוח מגיע מבפנים".

the rookie (צילום: ABC באדיבות yes)
מתוך The Rookie(צילום: ABC באדיבות yes)

חברת ההפקה Entertainment One שמפיקה את הסדרה ביחד עם אולפני ABC הצהירה כי היא פתחה בחקירה עצמאית בנושא. אתמול (ב'), במהלך כנס איגוד מבקרי הטלוויזיה, נשאל מנהל מחלקת הבידור ברשת, קרי בורק בנושא, ועל כך ענה: "אני מתוסכל, אין לי הרבה תשובות. הלוואי והיו לי עוד. בסוף חודש יוני שמעתי שיש האשמות ונפתחה חקירה בנושא. אנחנו ממתינים לתשובות. ברגע שנדע עוד, נדע כיצד לפעול".

 

"טירון" בכיכובו של ניית'ן פיליון מתארת את חייו של הטירון הכי מבוגר במשטרת לוס אנג'לס, גרוש טרי בן 40 שמחליט לפצוח בקריירה חדשה באמצע החיים. וויליאמסון גילמה את טליה בישופ, השוטרת הוותיקה שמוצמדת אליו.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ABC באדיבות yes
בחרה לעזוב את הסדרה. אפטון וויליאמסון
צילום: ABC באדיבות yes
לאתר ההטבות
מומלצים