שתף קטע נבחר

מוקדמות הצ'מפיונס: 2:2 בין איאקס לפאוק

סיבוב המוקדמות השלישי: אלופת הולנד השיגה תוצאה טובה לקראת הגומלין באמסטרדם. זייש והונטלאר כבשו לאורחת. במפגש בו תיקבע יריבת מכבי ת"א אם תעבור שלב, פרנצווארוש סחטה 1:1 בחוץ מול דינמו זאגרב

איאקס, שהגיעה עד לחצי גמר ליגת האלופות בעונה שעברה, התחילה הערב (שלישי) את דרכה במוקדמות עם 2:2 מול פאוק סלוניקי בחוץ בסיבוב המוקדמות השלישי. אלופת הולנד השיגה שני שערי חוץ חשובים לקראת הגומלין באמסטרדם בשבוע הבא.

 

חכים זייש העלה את האורחת ליתרון 10 דקות מהפתיחה מבעיטה חופשית שהטעתה את השוער. פאוק הצליחה להפוך את התוצאה משערים של צ'ובה אקפום (32) ולאו מאטיס (39), והותירו את ההולנדים בהלם. קלאס יאן הונטלאר הוותיק (35) הרגיע עם שוויון בדקה ה-57.

 

דושאן טאדיץ' (צילום: AP)
דושאן טאדיץ'(צילום: AP)

 

קרבאך האזרית עשתה צעד גדול לעבר שלב הפלייאוף לאחר שניצחה את אפואל ניקוסיה 1:2 בחוץ. מאהיר אמרלי העלה את האזרים ליתרון בדקה ה-54, מגאה גוואי הכפיל (69). ג'ורג' מרקיס צימק בתוספת הזמן. הקבוצה שתעבור תפגוש את איאקס או פאוק בשלב הבא.

 

במפגש בו תיקבע היריבה של מכבי תל אביב, במקרה שהיא תעבור את סודובה הליטאית (חמישי, 20:30), דינמו זאגרב ופרנצווארוש נפרדו ב-1:1 בקרואטיה. הצהובים יתמודדו נגד הקבוצה שתודח מליגת האלופות ותרד למוקדמות הליגה האירופית. 

 

אלופת הונגריה ספגה שער אחרי שבע דקות בלבד מרגלי דני אולמו הספרדי, אבל הצליחה להשוות במחצית השנייה משער של דויד סיגר (60) ולחזור הביתה עם תוצאה נהדרת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
חכים זייש ודימיטריס יאנוליס
צילום: AP
מומלצים