שתף קטע נבחר

חן דילמוני חש ברע באימון ופונה לביה"ח

המגן השמאלי המנודה של הפועל חיפה התאמן לבדו בחום הכבד, חש ברע ופונה באמבולנס לרמב"ם. חשש כי התייבש או ספג מכת חום. מהמועדון נמסר: "טופל ע"י הצוות שלנו, מאחלים לו החלמה מהירה"

דילמוני מקבל טיפול בבית החולים (צילום: פרטי)
דילמוני מקבל טיפול בבית החולים(צילום: פרטי)

 

חן דלמוני, המגן השמאלי המונדה של הפועל חיפה, התאמן היום (רביעי) לבד בחום הכבד, שוב, חש ברע ופונה לבית החולים רמב"ם באמבולנס עם חשש כי התייבש או ספג מכת חום.

 

חובש בכיר במד"א, יאיר סיאני, שהיה באירוע, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 30 שהיה בהכרה מלאה, לאחר שחש ברע. ביצענו בדיקות רפואיות, ופינינו אותו להמשך בדיקות בבית חולים, כשהוא במצב טוב עם סימני התייבשות קלה".

 

חן דילמוני אחרי שכבש שער עצמי (צילום: אורן אהרוני)
דילמוני. סאגה שלמה(צילום: אורן אהרוני)

 

מהפועל חיפה נמסר בתגובה: "לפני האימון הבוקר פנה צוות המועדון, המאמן והחובש, לשחקן, שאל אותו לשלומו והאם הוא יכול לקיים את האימון לאחר שקודם לכן דיווח למנהל הקבוצה כי אינו חש בטוב. לאחר שהשיב כי הוא יכול להתאמן החל האימון. לקראת סיומו השחקן טען שאינו חש בטוב וכי הוא חש סחרחורות וחולשה. החובש ניגש אליו והחל לתת לו טיפול רפואי. לאחר שהשחקן טען כי לא חל שיפור במצבו הוזעק אמבולנס למקום והצוות הרפואי עומד עם השחקן בקשר והמועדון מאחל לו החלמה מהירה".

 

מוקדם יותר היום התייחסו במועדון לטענותיו של המגן כי הוא מנודה. עורכת הדין מירב מנור רוזנפלד שלחה מכתב לעורך דינו של השחקן, בו נכתב בין השאר: "דילמוני פרסם את מכתב טענותיו חסרות השחר נגד הפועל חיפה בתקשורת, בעודו מחפש קבוצה כפי שפורסם, כנראה על מנת לתרץ את עזיבתו הצפויה את הפועל חיפה".

 

יואב כץ הפועל חיפה (צילום: עוז מועלם)
כץ. בהפועל חיפה מבקרים את התנהלותו של דילמוני(צילום: עוז מועלם)

 

בקבוצה טוענים שסוכם עם דילמוני כבר בתחילת השנה כי לא ימשיך בקבוצה. "דילמוני התבקש למצוא קבוצה כבר בחודש ינואר וסוכנו התחייב למצוא לו קבוצה לעונה זו, אך במקום לעשות זאת הוא בוחר להטיל רפש במקום אשר מפרנס אותו. דילמוני זוכה בהפועל חיפה לכל מעטפת התנאים הספורטיביים כדי לתחזק את הקריירה הספורטיבית שלו, לרבות תוכנית אימונים, עבודה עם מאמן בכיר, טיפול רפואי מיטבי וקיום כל סעיפי ההסכם עימו לרבות ההפרשות הפנסיוניות ויתר הזכויות.

 

"מנגד, וכנראה עקב חוסר שביעות הרצון המקצועית של הפועל חיפה מדילמוני, הוא 'גמל' לקבוצה בטענות שלא היו ולא נבראו בדבר 'נידוי' כביכול ועוד המצאות מופרכות, בהפצת סרטונים 'מבושלים', בהתססת חדר ההלבשה והפצת דיבה באמצעי התקשורת". לסיכום, נכתב: "הפועל חיפה מעדיפה שלא לנהל את יחסי העבודה עם שחקניה באמצעי התקשורת, אולם לצערה פרסומי לשון הרע התכופים של דילמוני אילצו אותה להגיב.הפועל חיפה שוקלת את צעדיה החוקיים מול פרסומי לשון הרע של דילמוני והיא מקוה כי יקבל את היעוץ המתאים לחדול מהם לאלתר".

 

עורך דינו של דילמוני שי אליאס הגיב: "מדובר בטענות חסרות בסיס ולפיכך בימים הקרובים תוגש תביעה לבית המשפט".

 

במקביל, רועי שוקרני, שגם היה מנודה, חתם בהפועל נוף הגליל מהליגה הלאומית.


פורסם לראשונה 07/08/2019 10:26

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים