שתף קטע נבחר

להתראות לנימוסים

במפלגות הקטנות חוששים שהן ישלמו את המחיר מהרגע שבו יעלו הקמפיינים. לכן הכלל שלפיו לא תוקפים את הגוש נשכח

מערכת הבחירות מתחממת ובשני הגושים ירי בעיקר בתוך הנגמ"ש: לאורך כל היום, הרבו הפוליטיקאים משני צדי המתרס לדבר על הצורך באחדות ואהבת חינם ברוח ט' באב אולם בפועל, מלחמות וחילופי האשמות נשמעו לאורך כל היום כשהירי הפעם - בעיקר בתוך הנגמ"ש.

 

כל העדכונים על מערכת הבחירות - במתחם הבחירות של ynet

בנימין נתניהו בצלאל סמוטריץ' איילת שקד (צילום: אמיל סלמן, מוטי קמחי, אלכס קולומויסקי)
בצלאל סמוטריץ', בנימין נתניהו ואיילת שקד(צילום: אמיל סלמן, מוטי קמחי, אלכס קולומויסקי)
  

בגוש המרכז-שמאל תקפו בחריפות את יו"ר כחול לבן בני גנץ שאמר בריאיון באולפן ynet כי אם ראש הממשלה בנימין נתניהו היה מציע לו רוטציה כשגנץ מכהן ראשון, אפשר היה לדבר על זה. במפלגת העבודה וגם במחנה הדמוקרטי לא חסכו ביקורת ואמרו כי מדובר בשפל מוסרי עמוק של מי שמתיימר להוביל את המחנה.

 

גם בימין התחוללה מהומה גדולה נוכח העובדה שאתמול בבוקר נאסרה כניסת יהודים להר הבית ובהמשך היום פורסמה החלטת בית המשפט שאסר על קיום אירוע דתי בהפרדה בעפולה. יו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ', חבר הרביעייה של הימין המאוחד, תקף את נתניהו באופן כמעט חסר תקדים וכינה אותו: "ראש ממשלה חלש, אפס מנהיגות".

 

 

 

 

מאחורי הקלעים מודים כולם כי המהומות בגושים מקורן בחשש של המפלגות הקטנות מהרגע שבו יעלו הקמפיינים לאוויר ואז יתקבע הקו לפיו המפלגה הגדולה קובעת. מי שישלם את המחיר יהיו מטבע הדברים המפלגות הקטנות. לכן, גם במערכת הנוכחית איש לא מחכה לסוף וכבר מעכשיו נשכחו הנימוסים והכלל שלפיו לא תוקפים את הגוש.

 

למרות שבמשא ומתן לחתימת הסכם משותף הוחלט שלא לתקוף את נתניהו, הבינו בימין המאוחד כי אם לא יחשקו אותו בסוגיות שונות המצויות בליבת המצע שלהם, ברגע האחרון נתניהו יגרום להם להתכווץ.

 

העבודה תשיק הבוקר את תוכניתה הכלכלית "מהפקרה להשקעה, בני אדם לפני הכול". מיד אחר כך ישיקו במחנה הדמוקרטי את הקמפיין. בשתי המפלגות עומדים להחריף את הטון ככל שיום הבחירות יתקרב. הימין המאוחד יקיים בערב אירוע גדול בכפר המכבייה שבו ישיק את הקמפיין שאמור לאתגר את נתניהו.


פורסם לראשונה 11/08/2019 23:32

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אמיל סלמן, מוטי קמחי, אלכס קולומויסקי
נתניהו, סמוטריץ' ושקד על מסלול התנגשות
צילום: אמיל סלמן, מוטי קמחי, אלכס קולומויסקי
מומלצים