שתף קטע נבחר

בת הנרצח בנתניה על החשוד: "היה אובססיבי אליי, סבלתי מאלימות"

בר, בתו של דוד אגייב (73) שנדקר למוות בנתניה, תיארה את מסכת מעשי החשוד ברצח אחרי שנפרדה ממנו. "הוא ניסה לדקור את בעלי, תקף את אבא בגרזן ובגלל הפחד הפלתי". היא ציינה שביקשה הגנה: "במשטרה אמרו לי 'אין מה לעשות'". המשטרה: "למעט אירוע בודד מלפני יותר מעשור, לא התקבלה תלונה"

"בצעירותי ניהלתי מערכת יחסים עם אותו רוצח,

במשך ארבע שנים סבלתי מאלימות מילולית ופיזית ומאובססיביות,

ביום שהחלטתי לשים לזה סוף החלה מסכת הטרדות בלתי פוסקות".

 

בר ויכמן, בתו של דוד אגייב (73) שנרצח בתחילת השבוע בנתניה, פרסמה פוסט חושפני על אודות התוקפנות הקשה שאותה נאלצה לספוג מהחשוד במעשה - בן זוגה לשעבר. 

רצח בנתניה ()

עוד לפני שהחשוד ברצח, כפיר עטיה (36), נלכד הבוקר (יום ג') בתום מצוד משטרתי - תיארה בתו של הקורבן מסכת של אלימות שעמה התמודדו בני המשפחה לאחר שנפרדה ממנו. בנוסף הביעה הבת את אכזבתה מהתשובה שקיבלה במשטרה לאחר השחרור האחרון של החשוד מהכלא.

 

לאחר הפרידה מהחשוד, ויכמן המשיכה הלאה, התחתנה, ילדה שלושה ילדים ופתחה קליניקה לאסתטיקה פרא-רפואית. "אותו רוצח הלך ושדד את בנק הדואר וכתוצאה מכך נכנס לכלא לתקופה", סיפרה בר. "כאשר השתחרר הייתי נשואה כבר ללירון (אבי ילדיי). באותם ימים סבלנו מהטרדות חוזרות, השחתת מכוניות בני המשפחה, שריטות דלתות הבית, ניסיון לשרוף את הקליניקה שלי ובאחד הימים הוא אף חיכה לי מתחת לבית עם אַלָּה".

 

בתו של הנרצח סיפרה עוד כי "יום אחד הוא הגיע לצ'יינג' של אבא במטרה לדקור את לירון. הוא לא הצליח אבל השאיר 'מזכרת' תמידית בצורת צלקת מסכין בפניו של לירון. באותם ימים עברתי טיפולי פוריות, הלחץ התמידי והפחד מפניו הביאו להפלה. לאחר מספר פשעים נוספים של אותו רוצח מתועב, הוא נכנס שוב לכלא ולאחר ריצוי העונש הוא יצא לחופשי והדבר הראשון שאותו בחר לעשות הוא לתקוף את אבא שלי מתחת לביתי עם גרזן ולגרום לו לפגיעה מוחית.

 

"אבא ניצל בנס. הוא עבר שיקום ארוך וקשה במשך שנה עד שחזר לעצמו ולתפקוד מלא. על אותו מעשה הוא ישב בכלא תשע שנים. לפני ארבעה חודשים כפיר עטיה הרוצח השתחרר מהכלא. ביום השחרור הגענו אני, לירון, אימא ואבא לקצין המשטרה בנתניה והתחננו בפניו לעזרה, שמירה, השגחה, משהו, אולם תשובתו היחידה הייתה 'אין מה לעשות, הוא סיים לרצות את העונש שלו'".

 

פוסט פייסבוק  ()
הפוסט שכתבה הבת

 

כפיר עטיה החשוד ברצח חלפן הכספים בנתניה ()
כפיר עטיה, החשוד ברצח

זירת הארוע בנתניה (צילום: עידו ארז)
זירת הרצח בנתניה(צילום: עידו ארז)

 

הבת הוסיפה: "בלית ברירה ומבלי שום עזרה מהמשטרה המשכנו בחיינו וברגע של שאננות קרה הנורא מכול, הדבר היחיד שממנו פחדתי. הוא חיכה לאבא שלי בחדר המדרגות בבניין ודקר אותו מספר רב של פעמים. הוא רצח אדם מבוגר בן 73, אדם שלא יכל להגן על עצמו בשום דרך. הוא התגנב מאחוריו ודקר אותו בדם קר וברח".

 

"אדם טוב וצדיק שכל כולו רגש ונתינה" 

בנימה אישית כתבה ויכמן: "אבא שלי היקר לי מכול. אני עדיין לא מעכלת את כל מה שקרה. אני רוצה להתנתק מכולם, מהכול, ורק לכאוב את לכתך, אבל משהו בי לא נותן לי ואני חייבת לספר במילים שלי את הצד שלי ושלך בכל הסיפור ההזוי הזה. אני רוצה לבקש סליחה שלא הגנתי עליך מספיק, שנכנסנו למעין שאננות שאולי כבר לא יקרה כלום.

 

"אבא, כולם מספרים עליך שהיית איש טוב ויקר, אבל רק אנחנו יודעים עד כמה היית טוב, אכפתי, איש של שלום, איש שקט שכל חייו היו משפחתו ועבודתו. אתה לא היית 'חלפן' כמו שמתארים אותך בעיתונות, אתה היית אדם טוב וצדיק שכל כולו היה רגש ונתינה. אתה עמוד האש שלי, המשענת, אתה הכול. איך ממשיכים מפה אבא יקר. אתה הגיבור שלי, אוהבת אותך".

 

הבוקר הודיעה המשטרה כי עטיה נעצר בתל אביב. שוטר הבחין בו ברכבו, זיהה את לוחית הרישוי וניגש אליו. עטיה ניסה להתחמק ולא מסר את פרטיו - אך לבסוף הוא זוהה ונעצר.

 

גופתו של אגייב התגלתה ביום ראשון בערב בחדר מדרגות של הבניין בשדרות בנימין בעיר כשעליה סימני אלימות קשים. בתחילה עלה חשד שלפיו מדובר בשוד או בניסיון שוד, אלא שבהמשך התחזקה אצל החוקרים הסברה שעטיה עומד מאחורי המעשה.

 

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה כי היא משתתפת בצערה הכבד של המשפחה. "בניגוד לנטען, לפני כמה חודשים פנתה בתו של הקורבן לשירותי הרווחה בעיר והביעה חשש משחרור העתידי של החשוד ממאסר. גורמי הרווחה ונציג משטרה זימנו אותה ואת אביה על מנת להציע אפשרויות טיפול שונות, על אף שלא נטען כל אירוע פלילי כלשהו מצד בני המשפחה מצדו של החשוד".

 

עוד ציינו במשטרה כי "בשום שלב ומעולם לא הוגשה תלונה במשטרה נגד החשוד ממי מבני משפחת הקורבן, למעט אירוע בודד לפני למעלה מעשור, בגינו הורשע החשוד וריצה עונש מאסר ממושך. מאז ועד היום, לא התקבלו במשטרת ישראל דיווח או תלונה על אירוע כלשהו נגד החשוד. משטרת ישראל מצרה על האירוע ותפעל למיצוי הדין עם החשוד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בר ויכמן ואביה המנוח דוד אגייב לצד החשוד כפיר עטיה
מומלצים