שתף קטע נבחר

חריש: ההזדמנות הראשונה מאז הקמת מודיעין

מאז 2016 עברו להתגורר בחריש כ-13,000 תושבים, ובעוד כעשור כבר יתגוררו בעיר החדשה בישראל, כ-100,000 איש. מחירי הדירות בעלייה מתמדת אבל עדיין המחירים שפויים. תחנת רכבת תהיה רק ב-2025 אך המרחק לתל אביב ולחיפה הוא כשעה. אילו עוד יתרונות וחסרונות יש ששווה לכם לדעת? יצאנו לבדוק

בשיתוף עיריית חריש

 

 

בשלושים השנים האחרונות , הצליח משרד הבינוי והשיכון להקים שתי ערים חדשות בישראל. את הראשונה אתם בטוח מכירים, העיר מודיעין שהצליחה ב-23 שנים בלבד להפוך להצלחה מסחררת. ובעקבותיה העיר חריש, בת 3 שנים בלבד, וכבר מאכלסת כ-13,000 תושבים ומתחרה בכל פרמטר ראש בראש עם הערים בארץ. צפו בסרטון האנימציה שהכנו.

 

תוך שלוש שנים קצרות גדלה אוכלוסיית חריש לכ-13,000 תושבים וקצב גידול האוכלוסין רק הולך וגובר. עד סוף 2019 צפויים להתגורר בעיר כ-18,000 תושבים, תוך חמש שנים 50,000 תושבים ובעוד עשור צפוי מס' התושבים בעיר לעלות על 100,000 תושבים.

 

לאלו שחולמים להיות בני דור המייסדים בעיר חדשה, זוהי ההזדמנות הראשונה מאז הקמתה של מודיעין לפני 23 שנה.

חריש בעוד עשור. הדמיה (ELAD iQ)
חריש בעוד עשור. הדמיה(ELAD iQ)

מחירי הדירות בעיר גם הם בעלייה מתמדת, אך זוגות צעירים יוכלו לרכוש דירת ארבעה עד חמישה חדרים במחיר שכיום בלתי אפשרי למצוא. מחירי הדירות הוא רק אחד מהיתרונות הרבים שחריש מציעה לזוגות צעירים שמחפשים את ביתם החדש.

 

אז נכון: לפעמים זה ירגיש כאילו אתם גרים באתר בנייה, תחנת הרכבת של חריש תיהיה מוכנה רק ב-2025 וגם חלק מהתשתיות. עוד לא במצב הכי אידיאלי. אבל היי! יש קניון. אז לפחות חובבי השופינג יוכלו יכולים לנשום לרווחה. ואל דאגה, בעשור הקרוב צפויים להיפתח אזורי תעשיה, מסחר ותעסוקה רבים ברחבי העיר.

 

נוסעים לעבודה עם הרכב? מחריש לתל אביב יקח לכם שעה נסיעה ולחיפה תוכלו להגיע תוך פחות מ-40 דקות.

 

בתוך 3 שנים קצרות, חריש הצעירה הדביקה את הקצב של אחותה הגדולה מודיעין ומצמצמת את הפער בצעדי ענק.

 

ניתן רק לדמיין איך העיר החדשנית תראה בעוד מס' שנים בודדות.

 

חריש - באנימציה ()
חריש - באנימציה

בשיתוף עיריית חריש

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים