שתף קטע נבחר

ח"כ מאיר כהן על ההדלפות בכחול לבן: "זכותו של גנץ לחקור"

מספר 6 ברשימתו של בני גנץ אמר כי הוא בטוח שאין חפרפרת במפלגתו המקורית יש עתיד. "יריבים פוליטים מנסים לפרק אותנו", טען באולפן ynet. על ההצעה של שקד לליכוד: "היועמ"ש בכיס של הפוליטיקאים? פגיעה בדמוקרטיה"

  

חבר הכנסת מאיר כהן (כחול לבן) אמר הבוקר (שלישי) כי ברשימתו של בני גנץ לא מתרגשים מהחקירה לאיתור המדליפים שנחשפה בסוף השבוע ב-ynet.

 

"החפרפרת ממש לא מטרידה אותנו", אמר כהן בריאיון לאולפן ynet. "לפי מה שאני מבין, גנץ החליט לשכור שירותים של חברתה שתבדוק את שאלת אבטחת המידע אצלנו. זו זכותו הבלעדית ואין לי שום בעיה עם זה", אמר כהן.

 

כל העדכונים על בחירות 2019 במקום אחד - מתחם הבחירות של ynet

 

ח"כ מאיר כהן (צילום: גיל יוחנן) (צילום: גיל יוחנן)
ח"כ מאיר כהן(צילום: גיל יוחנן)

כהן אמר כי הוא לא מוטרד מהטענות שהחפרפרת מגיעה מ"יש עתיד", והדגיש כי "אצלנו אין הדלפות ואנחנו לא מכפישים אחד את השני. יש עתיד זו משפחה, וגם בכחול לבן בהחלט יש תחושה של מפלגה טובה. כנראה שיש יריבים פוליטיים שכל עיסוקם אינו אלא לנסות ולפרק את הגוף הזה. תנוח דעתכם - אנחנו לא מתפרקים".

 

חבר הכנסת בחר שלא להאשים אף אחד בניסיון לאיתור המדליפים על-ידי הפצת כמה תוכניות שונות לקמפיין ומעקב אחר התוכנית שתמצא את דרכה לכלי התקשורת. "זה לא שמישהו מנסה לחפש מישהו, זה קורה בכל מערכת פוליטית ובכל מערכת בחירות".

 

לדבריו, "נראה שהחקירה גרמה להרבה כותרות בעיתונים, אבל אנחנו מתעסקים ביומיום. מה שהכי מטריד אותי זה שבעוטף עזה הפסיקו לשפץ את כביש 232. אני מתעסק בדברים הרבה יותר משמעותיים, כמו תוכנית הבריאות שהצגנו".

 

כהן נשאל לדעתו על ההצעה של איילת שקד לאנשי הליכוד, לפיה היא תפעל לטובת חסינותו המשפטית של ראש הממשלה בנימין נתניהו בתמורה לשריון במפלגה וקדנציה נוספת במשרד המשפטים. "כאשר כל האטמוספירה מתעסקת רק בשאלת החסינות, אז אין פלא שדברים כאלה יוצאים החוצה. אני מאוד מקווה בשבילה שדיברו בשמה, אבל גם האנשים שסביבך צריכים להיות מאוד זהירים.

 

איילת שקד בביקור אצל משפחתו של דביר (יהודה) שורק ז
"עצם זה שהסביבה הפוליטית טוענת שמנדלבליט בכיס שלה - פגיעה בדמוקרטיה"(צילום: אלכס קולומויסקי)

"נתניהו שואף לדבר אחד, הוא רוצה ממשלת חסינות שתעבוד בשבילו ותגן עליו", אמר כהן. "מה שצריך להדאיג אותנו שבשיח הפוליטי יש הצעות כאלה. אני לא בטוח שזה הגיע לנתניהו, אבל עצם העובדה שהסביבה פוליטית מדברת על כך שהיועץ המשפטי לממשלה נמצא בכיס שלה - זה לפגוע במנדלבליט. זה לפגוע בערכי החוק ובדמוקרטיה.

"נתניהו יחלק את תיקי הממשלה, ייתן הכל בחינוך ובבריאות, בתנאי שידאגו לחסינות שלו", הטיח כהן. "זה מה שמעניין אותו בזמן הזה". 

 

על נסיעתו המדינית של נתניהו לאוקראינה אמר כהן כי "מוטב היה אילו היה נסוע לטוקיו, ולא מוותר על הביקור החשוב ביפן. אני משער שלביקור באוקראינה יש נימה פוליטית, אבל כשראש ממשלה יוצא לחוץ לארץ כדי להביא את בשורתה של מדינת ישראל - אני תמיד מכבד את זה. הפעם כולנו יודעים על איזה רקע הביקור נערך".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים