שתף קטע נבחר

רונאלדו: "יכול להיות שאפרוש בשנה הבאה"

בראיון לטלוויזיה הפורטוגלית, כוכב יובנטוס לא שלל אפשרות שהסוף קרב, אבל הוסיף: "אולי גם אשחק עד גיל 40 או 41. באמת לא יודע". על טירוף הסכומים בשוק: "היום כל אחד יכול להגיע לשווי של 100 מיליון אירו בלי שעשה כלום"

האם כריסטיאנו רונאלדו כבר חושב על פרישה מכדורגל? בראיון לטלוויזיה הפורטוגלית, הפתיע הכוכב כשאמר: "יכול להיות שזה יקרה כבר בשנה הבאה", אבל גם הוסיף: "ואולי גם אשחק עד גיל 40 או 41. באמת שאני עוד לא יודע. מה שכן, אני נהנה מהרגע. קיבלתי מתנה נהדרת ואמשיך ליהנות ממנה".

 

רונאלדו זכה חמש פעמים בליגת האלופות (ארבע פעמים עם ריאל מדריד ופעם אחת עם מנצ'סטר יונייטד), שלוש פעמים באליפות אנגליה, פעמיים סיים כאלוף ספרד ואשתקד גם חגג אליפות עם יובנטוס. "יש שחקן כדורגל שרשם יותר שיאים ממני? אני לא חושב שיש אחד כזה בעולם", אמר.

 

כריסטיאנו רונאלדו (צילום: AFP)
"קבוצות היום לוקחות סיכונים ומהמרות". רונאלדו(צילום: AFP)

 

כריסטיאנו, שעבר בקיץ שעבר ליובנטוס תמורת 100 מיליון אירו, נדהם מהסכומים שמועדונים מוכנים לשלם על שחקנים. "קבוצות לוקחות סיכונים ומהמרות", הסביר. "אם נשים לרגע את מקרה ז'ואאו פליקס

 בצד, כל שחקן יכול להגיע היום לשווי של 100 מיליון אירו מבלי שעשה כלום. פשוט כי יש הרבה כסף בכדורגל. אני לא מסכים עם זה, אבל זה העולם בו אנחנו חיים וצריך לכבד את זה".

 

על הכסף הגדול שהרוויח בקריירה, אמר: "אני לא צריך את הכדורגל כדי להעלות את רמת החיים שלי. אני מסודר כלכלית. לכן מה שמעניין אותי אלה פרויקטים ואתגרים".

 

רונאלדו טען גם כי התבגר בשנים האחרונות: "פעם אם הייתי מפסיד משחק, לא הייתי מסוגל לאכול לאחר מכן ארוחת ערב. נכנסתי לחדר ויצאתי למחרת. עם הזמן למדתי שלא הכל סובב סביב כדורגל. ג'ורג'ינה (רודריגס, ארוסתו של השחקן) לא יודעת שום דבר על כדורגל ואני שמח עם זה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: AP
מומלצים