שתף קטע נבחר

חזרה לקרקע: בני יהודה הפסידה 3:0 למאלמו

הקבוצה השבדית הייתה גדולה על החבורה של אבוקסיס במשחק הראשון בפלייאוף מוקדמות הליגה האירופית. הקפטן הוותיק מרקוס רוזנברג כבש ראשון, רסמוס בנגטסון הכפיל ואוסקר לוויצקי קבע את תוצאת המשחק. מחזיקת הגביע תצטרך נס כדי לרשום הופעה היסטורית בשלב הבתים

בני יהודה הובסה הערב (חמישי) 3:0 מול מאלמו השבדית, במשחק הראשון בפלייאוף מוקדמות הליגה האירופית. המארחת שלטה באצטדיון סווידבנק והתקרבה מאוד לשלב הבתים של המפעל האירופי המשני. הגומלין ייערך בשבוע הבא והוא צפוי להיות המשחק הראשון במסגרת אירופית באצטדיון בלומפילד המחודש.

 

הקפטן הוותיק של מאלמו, מרקוס רוזנברג, כבש ראשון בדקה ה-36. רסמוס בנגטסון הכפיל את התוצאה כעבור ארבע דקות ואוסקר לוויצקי חתם את הסיפור עם שער בפתיחת המחצית השנייה (47). בני יהודה לא איימה כלל על השער והציגה חולשה בהגנה.

 

תאמבי סגס נאבק באנדרס כריסטיאנסן (צילום: EPA)
איסמאילה סורו ותאמבי סגס נאבקים באנדרס כריסטיאנסן(צילום: EPA)

 

מחזיקת הגביע הגיעה להתמודדות אחרי שעברה בשלב הקודם את נפצ'י באקו האזרית, עם 2:2 בחוץ וניצחון 1:2 באצטדיון המושבה. הכתומים התרחקו בעקבות התבוסה מהופעה ראשונה של המועדון בשלב הבתים של הליגה האירופית.

 

מאלמו עברה בסיבוב המוקדמות השני את דומז'אלה הסלובנית רק בזכות שער ניצחון ביתי בדקה ה-83 של המשחק השני (2:2 בחוץ, 2:3 בבית), ובסיבוב הקודם הפסידה 1:0 בחוץ אחרי ניצחון ביתי 0:3 על זרינסקי הבוסנית. הערב, בכל מקרה, היא הייתה רמה אחת מעל החבורה של יוסי אבוקסיס.

 

כריסטיאנסן בפעולה (צילום: EPA)
כריסטיאנסן בפעולה(צילום: EPA)

 

מהלך המשחק

דקה רביעית: אנדרס כריסטיאנסן בפעולה טובה הצליח לייצר לעצמו מצב בעיטה מחוץ לרחבה, אבל בעט אל מחוץ למסגרת.

 

36': שער! 0:1 למאלמו. כריסטיאנסן מסר לעבר מרכז הרחבה, הקפטן מרקוס רוזנברג בן ה-36 הניף את הרגל והבקיע בנגיעה.

 

מרקוס רוזנברג חוגג עם חבריו לקבוצה (צילום: EPA)
מרקוס רוזנברג חוגג עם חבריו לקבוצה(צילום: EPA)

 

40': שער! 0:2 למאלמו. ארנור תראוסטסון הרים לרחבה והכדור פגע רסמוס בנגטסון בדרך אל הרשת. זובאס הדף מתוך השער, הכדור עבר את הקו.

 

47': שער! זה כבר 0:3. בני יהודה לא עלתה טוב למחצית השנייה. אוסקר לוויצקי קיבל כדור מפליקס ביג'ימו ובעט חזק לרשת.


רסמוס בנגטסון מרים את היד, רגע אחרי השער שלו (צילום: רויטרס)
רסמוס בנגטסון מרים את היד, רגע אחרי השער שלו(צילום: רויטרס)

 

זובאס התלונן בפני השופט וספג כרטיס צהוב (צילום: רויטרס)
זובאס התלונן בפני השופט וספג כרטיס צהוב(צילום: רויטרס)

 

90+2': לכריסטיאנסן הייתה הזדמנות נהדרת לכבוש שער נוסף בסיום התקפה מסוכנת, אבל זובאס הדף את הכדור שהוא בעט באינסטינקט טוב.

 

הרכבים

מאלמו: יוהאן דאהלין; פליקס ביג'ימו (לאסה נילסן, 67), אריק לארסון, רסמוס בנגטסון, ברנהג ספארי; אנדרס כריסטיאנסן, פואד בצ'ירו, אוסקר לוויצקי, סורן רייקס (יונאס קנודסן, 82); מרקוס רוזנברג, ארנור תראוסטסון (גיירמו מולינס, 60).

 

בני יהודה: אמיליוס זובאס; אבישי כהן, דן מורי, דניאל פלשר, אלבן פנישי, מתן בלטקסה; איסמאילה סורו (אור צעדון, 85), שי מזור, תאמבי סגס; דור ג'אן (אריאל לזמי, 73), מוחמד גדיר (דור אלו, 67).


פורסם לראשונה 22/08/2019 19:55

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
מלאמו חוגגת מול בני יהודה
צילום: EPA
מומלצים