שתף קטע נבחר

3:4 מטורף לנאפולי, יובה ניצחה

הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי שרדה מותחן מלא במהפכים מול פיורנטינה, האלופה הסתפקה ב-0:1 על פארמה

 

זה אמנם לא היה הכי משכנע, אבל יובנטוס סימנה 'וי' במשחק הפתיחה של עונת 2019/20 בסרייה A. יובה חזרה ממשחק החוץ בפארמה עם 0:1 משער של ג'ורג'יו קייליני.

 

כן, דווקא הקפטן הוותיק של יובנטוס כבש את השער הבודד במשחק שהובקע בדקה ה-21. כדור קרן הגיע לאלכס סנדרו, שבעט בנגיעה מחוץ לרחבה. הכדור התגלגל לרגלו של קייליני שלא התקשה לדחוק מקרוב פנימה.

 

ג'ורג'יו קייליני וכריסטיאנו רונאלדו חוגגים (צילום: רויטרס)
ג'ורג'יו קייליני וכריסטיאנו רונאלדו חוגגים(צילום: רויטרס)

 

16 דקות חלפו ושער של הגברת הזקנה נפסל. דוגלאס קוסטה מסר לכריסטיאנו רונאלדו, שעבר את ברונו אלבש ובעט לפינה הרחוקה ופנימה. הקהל ו-CR7 היו בטירוף, אך מבט של השופט במערכת ה-VAR הראתה שהסופרסטאר היה בנבדל.

 

עם כל הכבוד ליובנטוס, הליגה האיטלקית נפתחה באמת במשחק בין פיורנטינה לנאפולי שהסתיים בניצחון חוץ ענק של סגנית האלופה - 3:4.

 

אריק פולגר העלה את הויולה ליתרון בפנדל (9), אבל דרייס מרטנס השווה בבעיטה מרחוק (38) ולורנצו אינסינייה הפך לפני ההפסקה בפנדל (43). ניקולה מילנקוביץ' השווה בנגיחה (52), אולם תוך ארבע דקות חוסה קאייחון כבש שער נהדר עם בעיטה שטוחה לפינה הרחוקה (56). הטירוף נמשך עם שער שוויון של קווין פרינס בואטנג (65). אקורד הסיום הגיע אחרי שתי דקות. נאפולי יצאה להתקפה מתפרצת וקאייחון בישל לאינסינייה את שער הניצחון (67). איזה טירוף. פרנק ריברי, הרכש החדש של פיורטינה, נכנס כמחליף בדקה ה-78.

 

לורנצו אינסינייה חוגג (צילום: רויטרס)
אינסינייה וקאייחון מתחבקים(צילום: רויטרס)

קווין פרינס בואטנג  (צילום: AFP)
קווין פרינס בואטנג באמצע סלטה(צילום: AFP)


פורסם לראשונה 24/08/2019 20:58

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים