שתף קטע נבחר

במכבי ת"א בטוחים: "אנחנו עדיין הכי טובים בליגה"

ולדימיר איביץ' לא מרוצה מהיכולת, אבל למרות זאת שחקני הקבוצה עדיין אופטימיים: "היה בלגן בחדר ההלבשה אחרי ההדחה מאירופה, אבל עכשיו כולנו מרוכזים". וגם: הפציעות הלא נגמרות וההתחממות בגזרת עטר

מכבי תל אביב (צילום: עוז מועלם)
ניצחון קליל, אבל לא משקף. שחקני מכבי ת"א(צילום: עוז מועלם)

 

למרות הניצחון 0:2 על נס ציונה, ולדימיר איביץ' נראה אתמול (שבת) כמו שהוא נראה אחרי ההדחות מאירופה. הסיבה: למעט אנדרה ג'ראלדש ואיתן טיבי, שחקני מכבי תל אביב הציגו משחק אדיש לגמרי, בעיקר במחצית השניה מול יריבה חלשה מאוד.

 

"אני לא מרוצה, זה ברור. זו לא מכבי תל אביב שאני רוצה לראות", אמר הסרבי. "אני יכול להבין שזו תחילת עונה ועבור כמה מהשחקנים הם עדיין לא מוכנים ב-100 אחוז, אבל במחצית השנייה שיחקנו בלי אנרגיה ולא אהבתי את זה. כל מי שאוהב את מכבי לא היה מרוצה מזה".

 

ולדימיר איביץ' על הקווים (צילום: עוז מועלם)
לא מרוצה. איביץ'(צילום: עוז מועלם)

 

ייאמר לזכותו של איביץ' שהוא אחד שאומר הכל בפנים, לא כזה שמחפש תירוצי מזג אוויר או עייפות. "לא היינו עייפים ולא שום דבר", הודה. "חייבים לשנות דברים כי אם לא נשתנה, נשלם. זה תלוי בשחקנים, כי כל אחד צריך להילחם על מקומו". ואז כמובן הגיע המסר החד; "יש לי 21 שחקנים בסגל - אם מישהו לא יהיה טוב, מי שנמצא אחריו ישחק. יש לנו מטרה אחת, ואנחנו חייבים לעשות הכל כדי להשיג אותה".

 

מחלקת פצועים

בשבועיים האחרונים איתי שכטר לא מתאמן באופן סדיר בשל פציעה בכתף ולכן אתמול לא שותף. אייל גולסה ואורוש ניקוליץ' עוד פצועים מהשנה שעברה, והשוער אנדראס יאניוטיס לא פתח את העונה. שחקנים דווקא עודדו את השוער המחליף דניאל טננבאום. "הוא לא פחות טוב ממנו", אמרו. למחלקת הפצועים תוסיפו גם את ארון שוינפלד והקפטן שרן ייני. במכבי ממשיכים להתעסק במכירה אפשרית של דור פרץ, שמבוקש בעיקר בליגה הרוסית (דינמו, ספרטק ולוקומטיב מוסקבה).

 

דור פרץ נוגח (צילום: עוז מועלם)
דור פרץ. יעבור לרוסיה?(צילום: עוז מועלם)

 

עטר ומיכה תחילה

בקמפיין האירופי נוצרה מתיחות גדולה בין איביץ' לשחקנים הבכירים, כולל דור מיכה ואלירן עטר שאתמול כבשו את השערים. "ברור שלא נראינו טוב, נצטרך לשחזר עונה מושלמת", אמר מיכה, שהרשית את הראשון.

 

ואז גם הגיע הפנדל של עטר, שהיחסים שלו עם המאמן הסרבי מתחממים "מכבי תל אביב זו הקבוצה הכי טובה בליגה", הסביר אחד השחקנים. "היתה לנו נפילה באירופה והבלגן חגג בחדר ההלבשה, עכשיו כולם מרוכזים רק בליגה, ופה אנחנו הכי טובים".

 

במכבי יעסקו כעת  במשחק החזרה שלהם לבלומפילד בראשון הבא מול בני יהודה, כשעד כה נרכשו 18 אלף מנויים והם מקווים להגדיל את הכמות בהמשך.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
שחקני מכבי ת"א
צילום: עוז מועלם
מומלצים