שתף קטע נבחר

יוצאת לשטח: שרה נתניהו מתגייסת לקמפיין הליכוד

רעיית ראש הממשלה תתייצב היום באולפן הנייד של המפלגה - שם תראיין אותה השרה מירי רגב. בשבוע הבא, מסע הבחירות של הליכוד יעלה הילוך

אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, נרתמת לקמפיין הליכוד: אחרי שבשבוע שעבר הושק האולפן הנייד של הליכוד, אותו מובילה השרה מירי רגב שנוסעת איתו בין הערים השונות ומעבירה שידורים חיים וראיונות במסגרת מסע הבחירות של המפלגה, יגיע האולפן היום (ג') בשעות אחר הצהריים לבת ים - שם צפויה לפגוש רגב את שרה נתניהו, שתתראיין בניידת השידור ותיקח חלק פעיל בקמפיין.

 

כל העדכונים על בחירות 2019 במקום אחד - מתחם הבחירות של ynet

שרה נתניהו (צילום: EPA)
שרה נתניהו. יוצאת לשטח(צילום: EPA)

 

 

ניידת השידור של רגב מחליפה את משדרי "הליכוד TV" מהבחירות הקודמות, ששודרו מאולפן שהוקם במטה הליכוד במצודת זאב בהגשתו של אלירז שדה. הניידת של רגב אומצה לאחר ששימשה את השרה בבחירות המקדימות לרשימת המפלגה. בהמשך מערכת הבחירות אמור להגיע לניידת גם ראש הממשלה בנימין נתניהו בעצמו.

 

 

מירי רגב באולפן הנייד ()
מירי רגב באולפן הנייד

בבחירות הקודמות שודרו במסגרת הליכוד TV כמה ראיונות עם ראש הממשלה, אולם רעייתו לא השתתפה בהם. הראיון היום אמור להתנהל כשיחה, ולא כשאלות שהוכנו או אושרו מראש.

השקת האולפן הנייד של הליכוד בליווי של מירי רגב (צילום: אלכס גמבורג)
יארח בהמשך גם את ראש הממשלה. אולפן הליכוד(צילום: אלכס גמבורג)
 

ניידת השידור היא חלק ממסע הבחירות שעולה בעיקר ברשתות. בשבוע הבא, עם סיומו של חודש אוגוסט, צפוי הליכוד להגביר גם את פעילות השטח באמצעות אירועים ופעילים, וכן לחדד את הקמפיין. מטרתו העיקרית המיועדת לישורת האחרונה נוגעת לניסיון לייצר קרב ראש בראש סביב השאלה מי יהיה ראש ממשלה - נתניהו או יריבו, יו"ר כחול לבן בני גנץ.

 

כמו בבחירות הקודמות, גם באלה הקרובות יבליטו בליכוד את הסכם הרוטציה בין גנץ ליאיר לפיד, וידגישו את המסר ולפיו בחירה בגנץ משמעותה בחירה ביאיר לפיד לראשות הממשלה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים