שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    נערי הפלא של הספורט

    מה משותף לדני מאבדיה, קיליאן אמבאפה וקורי גוף ולאיזה שיאים הם יכולים להגיע?

    אין מה להגיד, נראה שהעתיד כבר כאן, לפחות בגזרת הספורט. לאחרונה יותר ויותר כותרות מתמקדות בילדי הפלא הללו. הצעירים הבאים בתחום עושים את שלהם ולנו נותר רק להתפעל ולחכות שהכישרונות יתבגרו ויבשילו עוד יותר.

     

    אז על מה אני מדבר? ניקח כדוגמה ראשונה מישהו משלנו, דני אבדיה, נער הפלא שהספיק לקבל כמעט כל קרדיט בעולם הכדורסל כשעדיין לא מלאו לו 19 שנים. אז מה עושה אותו כל כך מיוחד? על כך שהתחיל לבלוט ולתפוס תשומת לב כבר בגיל 17 מהאנשים הכי גדולים בכדורסל העולמי, כולל דירוג ראשוני בדראפט של הליגה הטובה בעולם. בין ההישגים של אבדיה נמנים בין היתר אליפות אירופה לנבחרות עתודה שזכורה לכולנו, אליפות המדינה, מצטיין המחנה "כדורסל ללא גבולות" ועוד.

     

    דני אבדיה עם גביע אירופה (צילום: עוז מועלם)
    דני אבדיה עם גביע אירופה(צילום: עוז מועלם)

     

    דוגמה נוספת לילד פלא הוא קיליאן אמבאפה, שאמנם במחשבה שנייה כבר לא כל כך ילד, אך עדיין התחיל לתפוס תשומת לב כשהיה בן 14 בלבד בנוער של מונאקו, והועלה לבוגרים כשהיה בן 17 בלבד. אז די ברור שכל מי שעוקב אחרי ליגת האלופות או מספיק שאתה חובב כדורגל אתה מכיר את השם הזה. בהתחלה היה נראה שהשם הזה יהיה עוד טרנד שיחלוף, אך זכייה במונדיאל בגיל 19, זכייה באליפות צרפת בגיל 17, פרס ילד הזהב ועוד פרסים רבים מספרים אחרת. אין ספק שמדובר בילד פלא...

     

     

    ילדת פלא שצומחת בספורט היא קורי גוף, טניסאית אדירה שהוכיחה את עצמה בתחרות היוקרתית ביותר בענף הטניס (ווימבלדון), כשעלתה משלב המוקדמות למפגש מרתק עם ונוס וויליאמס בסיבוב הראשון, והצליחה לנצח אותה בעידוד קהל רחב מכל קצוות העולם. לאחר שניצחה גם בסיבוב השני והשלישי צברה עוד ועוד תמיכה וסיקור בעולם הטניס ובכלל.

     

    לצערה ולצער כל מי שקיווה שמסע הפלא ימשיך, קוקו הפסידה בשמינית הגמר למדורגת ראשונה בעולם, משמע היריבה הקשה ביותר שיש, סימונה האלפ הרומנייה, שהביסה אותה בשתי מערכות בלבד. אך למרות ההפסד הזה זכתה קורי לתמיכה אדירה ולכרטיס פתוח לאליפות ארה"ב הפתוחה שנערכת בימים אלו. בתור שחקן טניס צעיר אך יותר בוגר ממנה בשנה, אני גאה להגיד שאני מעריץ אותה.

     

    לסיכום, נראה שהעתיד של הספורט כבר כאן ועלינו לזכור כי למרות כישורנות טבעיים ואדירים שכאלו, עלינו להמשיך ולמוך הן באופן כלכלי והן באופן מנטלי בילדי העתיד של הספורט. התמיכה בילדי העתיד- הניצחון של כולנו!!

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים