שתף קטע נבחר

תלונת האונס בכרתים: "בדיקת ה-DNA עשויה לקחת שבועות"

שני הישראלים שנעצרו בחשד לאונס תיירת גרמנייה ממשיכים להכחיש את הטענות - ויובאו מחר בפני שופט. עורכת דינם: "עלילת דם, הבחורים - מלח ארץ". גורם במשטרה המקומית טוען כי הבדיקות עלולות לקחת זמן

 

 

 

שני הישראלים שנעצרו שלשום בעיירה חרסוניסוס שבכרתים, יובאו מחר (ג') בפני שופט בפעם השנייה. בדיקת ה-DNA שנלקחה מהמתלוננת נשלחה למעבדה באתונה, אך גורם במשטרה המקומית אמר ל-ynet כי ההליך עלול לקחת מספר שבועות.

 

בחקירתם טענו השניים (בני 29) שהמפגש עם התיירת הגרמנייה היה בהסכמה - וכי רק אחד מהם נכח בו. עוד אמרו כי למחרת הם אכלו ארוחת בוקר ביחד - ולאחר מכן נלקחו על-ידי שוטרים שהגיעו למקום.

 

תחנת המשטרה בחרסוניסוס כרתים (צילום: איתי שיקמן)
תחנת המשטרה בחרסוניסוס(צילום: איתי שיקמן)

המלון שבו לכאורה נאנסה הצעירה על ידי הישראלים (צילום: איתי שיקמן)
המלון שבו נעצרו הישראלים(צילום: איתי שיקמן)

המקרה אירע במלון קסווטיס שנמצא כמאה מטרים בלבד מתחנת המשטרה המקומית. התיירת טענה שהכירה את שני החשודים במועדון באזור, ולאחר מכן המשיכו השלושה למלון, שם אחד מהם אנס אותה והשני ניסה לאנוס.

 

השוטרים אספו את מצלמות האבטחה מהמלון, והצעירה נלקחה לבדיקה רפואית. עורכת דינם של שני החשודים, גילה ליבר גולן, ממשיכה לטעון ל"עלילת דם" וטוענת כי אין במקרה הזה מאה אחוזי ודאות. "זו שערוריה, מדובר בבחורים מצוינים. מלח הארץ".

 

ירון קריטי, ישראלי שמנהל יחד עם אשתו את מסעדת "ימאניס" בעיירה, סיפר: "שמעתי על הסיפור רק מערוצי החדשות בישראל. באזור שלנו הישראלים מתנהגים בסדר גמור. יש אזורים עם קצת יותר צעירים, אבל פה באזור שלנו ההתנהגות בעיקרון בסדר". לצד זאת, במסעדה שבבעלותו הציב קריטי שלט עם שאלות נפוצות על ישראלים, ובתשובה לשאלה על אנטישמיות בעיירה, כתב: 'יש אנטי-ישראלית. לא מסיבות פוליטיות אלא מסיבות התנהגותיות".

 

משרד החוץ מסר כי אין בכוונתו להתייחס לפרטי המקרה מעבר למעצרם של הצעירים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איתי שיקמן
המלון שבו נעצרו הישראלים
צילום: איתי שיקמן
מומלצים