שתף קטע נבחר

זה אותו הקול: שינייד אוקונור מבצעת את הלהיט הגדול שלה בחיג'אב

הזמרת האירית שהתאסלמה ושינתה את שמה לשוהדה דאוויט, התארחה בתוכנית "הלייט לייט שואו" וביצעה את Nothing Compares 2U בעודה לובשת חיג'אב. צפו

חייה של הזמרת האירית שינייד אוקונור ידעו עליות ומורדות לאורך השנים, אבל בתקופה האחרונה היא טוענת שמצאה את עצמה מחדש כמוסלמית, ולפני כשנה היא התאסלמה ושינתה את שמה לשוהדה דאוויט. אחרי שנמנעה מאור הזרקורים, דאוויט התארחה אמש (שישי) בתוכנית "הלייט לייט שואו" ודיברה על חייה החדשים כמוסלמית. אולם גולת הכותרת הייתה ביצוע לשיר האיקוני שלה Nothing Compares 2U, בעודה חובשת חיג'אב אדום. הוכחה ליכולות הווקאליות שלה, שחרף השינויים שעברה, לא השתנו כלל.

 

 

בריאיון עצמו דיברה דאוויט על ההחלטה להתאסלם, תהליך שנקרא Revert, מהמילה לחזור. "המילה מתייחסת לרעיון שאם אתה לומד קוראן אתה תבין שהיית מוסלמי כל חייך ופשוט לא הבנת זאת. זה מה שקרה לי".

שינייד אוקונור ()
הקול לא השתנה. שוהדה דאוויט

עוד הוסיפה: "אני בת 52, גדלתי באירלנד מאוד שונה מאירלנד של היום, זו הייתה מדינה מדכאת מבחינה דתית וכולם היו אומללים. אף אחד לא קיבל שמחה מאלוהים". לדבריה היא חקרה דתות נוספות ואת דת האיסלאם בדקה אחרונה בגלל דעות קדומות שהחזיקה. אולם ברגע שהיא קראה את הקוראן היא הבינה שהיא בבית: "הבנתי שהייתי מוסלמית כל חיי ואפילו לא קלטתי את זה". עם זאת, לצד החיג'אב ואהבתה לדת האיסלאם, בלטה גם טבעת של מגן דוד על ידה של דאוויט.

טבעת של מגן דוד על ידה של שוהדה דאוויט
טבעת של מגן דוד על ידה של שוהדה דאוויט

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שינייד אוקונור/שוהדה דאוויט
לאתר ההטבות
מומלצים