שתף קטע נבחר

רופא נפצע בינוני מירי בחיפה, הנסיבות נבדקות

אלמונים פתחו באש לעבר הרופא ליד ביתו - ונמלטו. האיש, שעובד בבית חולים בעיר, פונה במצב בינוני לרמב"ם. נבדק אם לירי יש קשר לעבודתו

 

 

רופא (33) שעובד בבית חולים בחיפה נורה הבוקר (יום א') סמוך לביתו ברחוב אלנבי בעיר. בתחילה הוגדר מצבו קשה, אך מבית החולים רמב"ם שאליו פונה הרופא נמסר כי מצבו בינוני. המשטרה פתחה בסריקות ונמסר כי עדיין לא ברור אם יש קשר בין הירי לעבודתו של הרופא.

 

זירה ירי גבר אלנבי חיפה (צילום: דוברות המשטרה)
זירת הירי ברחוב אלנבי בחיפה, הבוקר(צילום: דוברות המשטרה)

הירי אירע מעט לפני השעה 8:00. אלמונים ירו לעברו של הרופא ופגעו בבטנו וברגלו. אחת הטענות שנבדקות על ידי המשטרה היא שהמקום נמלט ג'יפ בצבע שחור, שבו ישבו לכאורה היורים.

 

צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו לזירה טיפלו ברופא ופינו אותו מונשם לבית החולים רמב"ם הסמוך. פרמדיק מד"א חנן זוהר סיפר: "ראינו את פצוע הירי סמוך לכניסה לבניין המגורים שוכב בהכרה. תוך כדי כדי טיפול רפואי מציל חיים, שכלל חבישות ועצירת דימומים, העלינו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים".

 

מבית החולים רמב"ם נמסר כי הרופא מונשם ובתום הבדיקות בחדר הלם הוא הועבר לחדר ניתוח.

 

במשטרת חיפה אמרו כאמור כי הרקע לירי עדיין לא ברור. "המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי, במסגרת חקירה שנפתחה. הרקע והנסיבות בבדיקה".

 

חשד לרצח: גבר כבן 40 נורה למוות בב
זירת הרצח בבאר שבע(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

גורמי חקירה אמרו שלא לייחוס כי אין אינדיקציה לכך שהאירוע קשור לעבודתו של הרופא בבית חולים.

 

אמש נורה למוות גבר כבן 40 ברחוב חיים לנדאו בבאר שבע. הוא פונה מהזירה במצב קשה לבית החולים סורוקה בעיר, שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירה ומסרה כי היא הוטלה על היחידה המרכזית של מרחב נגב.

 

פרמדיקית מד"א דינא ריזק סיפרה כי "כשהגענו למקום ראינו את האיש עם פצע ירי בגופו. תוך כדי טיפול רפואי ראשוני מציל חיים שכלל עצירת דימום הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ כשמצבו קריטי. במהלך הפינוי הדחוף לבית החולים מצבו הידרדר והוא איבד את הכרתו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות המשטרה
זירת הירי בחיפה
צילום: דוברות המשטרה
מומלצים