שתף קטע נבחר

סטנדאפ וקומדיה השבוע, 08.09-14.09

אספנו לכם את כל מה שמצחיק מיום ראשון עד יום שבת

סטנד אפ (iStock)
(iStock)

 

ראשון | עם הרוסיות שלי בהופעה של גיורא זינגר

 

עם הקומיקאי הבא התחלתי בפייסבוק. סיפור אמיתי לגמרי. נחשפתי לראשונה לקטע שלו לפני משהו כמו שש שנים. ממש התלהבתי כי לא נתקלתי עד אז בהומור באמת מצחיק של רוסי (מאוקלם) על רוסים אחרים. התלהבתי ממש וגיגלתי אותו בטירוף. ראיתי תרגילי גמר שלו מסמינר הקיבוצים ביוטיוב וכאלה. אהבתי הכל. משהו בחומרים שלו נגע בי ומניפסט פייסבוקי מרגש לעת ליל לא איחר להגיע. נחשו מה? הוא ענה! ואפילו נפגשנו. זה לא היה זה וזה ממש בסדר כי היום החמוד הזה נשוי ואבא ועושה רושם באושר. למי שלא מזהה את גיורא, שלישיית "בערך" אתם בוודאי זוכרים. הם טובים. הוא טוב. הסטנדאפ הוא לא רק על רוסים, אל דאגה. תלכו.

 

ראשון, 8.9, 21:30 עד 23:00. לכרטיסים

 

"סטנדאפ פקטורי" שביל המרץ 5, תל אביב

 

 

ראשון | הצגה מצחיקה ומרגשת (וקצרה!) שתעשה לכם לצחוק והרבה

 

והנה משהו קצת פחות צפוי וטריוויאלי. לא מדובר במופע סטנדאפ אם כי בהצגה! הבחירה הזאת תתאים למי שמחפש לא מצחיק לבד אלא גם קצת עצוב, הרבה מרגש, קורטוב שנון, עלילה ועומק. כתיבה לא פחות ממעולה וליהוק מדויק של אלינור דופונט, אסתר רחמים, ברק סלב, חן כהן ודניה לנדסברג. הסיפור נסוב סביב אישה צעירה שנישאת זה עתה ומיד עם המעבר לדירה החדשה בעלה הטרי נשלח לפעילות צבאית שמרחיקה אותו מהבית לשבועות ארוכים. הסיפור למעשה מביא את סיפור ההתמודדות שלה עם הלבד בתוך הביחד. שלא תטעו לרגע, כן? ההצגה הזאת היא הצגה של לצחוק. בקול רם ובעקביות. ההצגה רצה מאפריל וזה הrun האחרון שלה! אל תפספסו.

 

ראשון, 8.9, 21:00 עד 22:00, לכרטיסים.

 

"תיאטרון הסמטה" מזל דגים 8, יפו

 

 

ב' / ה' / ש' | איזה סטנדאפיסט נמשל לפיצה ומדוע?

 

קובי מיימון הוא כמו פיצה – אין מישהו שזה לא טעים לו. אני כשלעצמי התוודעתי אליו כששיחק את אבי ב"זגורי אימפריה". לא משנה איזה דמות הוא משחק או איזה נושא הוא תוקף, החמידות שלו מחלחלת מתחת לפני השטח וממש קשה שלא להתאהב בו. ידעתם, למשל, שמיימון החל את הקריירה שלו מצוות הבידור של מלון קלאב הוטל? תזכירו לו את זה במופע, זה בטוח ייצר מומנטום. עוד פיסת טריוויה? יאללה! בין ה 4 ל 6 למרץ 2015 ניסה מיימון לשבור שיא גינס על ידי ביצוע הופעה שאורכה 42 שעות ועשרים דקות. השיא לא נרשם בשל העדר ראיות. מצחיק, לא?

 

חיפה: שני, 9.9, זאפה. לכרטיסים .

 

אשדוד: חמישי, 12.9, בית יד לבנים. לכרטיסים .

 

גבעת שמואל: שבת, 14.9, אולם תרבות – מתנ"ס מרחב גבעת שמואל. לכרטיסים .

 

 

חמישי | סקס סמים והרבה-הרבה צחוקים

 

שמעו, אני לא יודעת מאיזה חור הגיח האסף יצחקי הזה אבל באמאשלי, נשבעת שלא רק שהוא מצחיק, הוא קורע! ולא רק שהוא קורע, הוא ממלא אולמות גדולים ורחבים בלי מאמץ. את הסטנדאפ של יצחקי אני אוהבת בזכות הנושאים השטחיים והרדודים שהוא מרבה להתעסק בהם: מין אוראלי, סמים קלים, סקס בכללי, סמים בכללי, יחסי נשים-גברים, והכל על טהרת הכעס העצבים והמיאוס (בצחוק כמובן) מהמין הנשי. מסמך אנושי ספק מזעזע ספק משעשע שמהווה בסך הכל מתכון מעולה לערב שמשתחררים בו כל ההורמונים הנכונים. אחלה הופעה לדייט ראשון (או אחרון).

 

חמישי, מתחילים ב 23:00, מסיימים ב 1:00, לכרטיסים

 

"סטנדאפ פקטורי" שביל המרץ 5, תל אביב

 

 

שבת | סטנדאפ מג'יק

 

איתי פינקי הוא סטנדאפיסט וקוסם בו זמנית (זה קטע כזה של דור ה Y, מחפשים את עצמנו). זוכרים את המופע שהמלצתי עליו לפני כשבועיים של סטנדאפיסט וקוסם שמשתפים פעולה במופע משולב? אז זה לא כזה. כאן מדובר באיש אשכולות אחד ויחיד שהוא גם סטנדאפיסט וגם קוסם (וכן, הוא טוב בשניהם) והמופע שלו הוא מופע סטנדאפ שמשלב בתוכו קטעי קסמים וגם קטעי טלפתיה. באיוונט כתוב עליו שהוא "משלב את שני העולמות בצורה קומית-מבריקה שהולכת לפרק אתכם מצחוק". לא מבטיחה שתזדקקו להרכבה מחדש אחרי האירוע אבל לצחוק אתם בוודאי תצחקו.

 

שבת, 14.9, מתחילים ב 20:00 מסיימים ב 23:00, לכרטיסים .

 

"סטדנאפ פקטורי" שביל המרץ 5, תל אביב

 

 __________

מובא לכם מאת ילדי הקומדיה, אתר המסקר לטובת כולנו קומדיה וסטנדאפ בארץ ובעולם. מתיימר להיות בית להומור הישראלי (בחוצפה ובצדק). כמו כן מארגן אירועי סטנדאפ עבור חברות, עמותות ואנשים פרטיים.


פורסם לראשונה 08/09/2019 15:28

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים