שתף קטע נבחר

תיעוד: מתנגש ברכב - ומתנפל בבעיטות על נהג אוטובוס

בן 21 מטבריה היה מעורב בתאונה עם אוטובוס, תקף פיזית את הנהג, נמלט ונעצר. חברת "סופרבוס" השביתה בתגובה לשעה את כל הקווים בעיר

 

 

תאונה בטבריה במעורבות אוטובוס ושתי מכוניות פרטיות הובילה לתקיפת נהג האוטובוס ואף להשבתה בת שעה, לאות מחאה, של כל האוטובוסים בעיר. נהג אחד מכלי הרכב הפרטיים, בן 21 מטבריה, נמלט מהמקום לאחר התקיפה, ונעצר מאוחר יותר. צפו בתיעוד, שבמהלכו נראה הנהג מטפס על מכסה המנוע של הרכב שלו, ואז מזנק ומכה את נהג האוטובוס.

 

הבוקר כאמור הותקף נהג אוטובוס של חברת "סופרבוס" לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים חזיתית עם רכב פרטי. התאונה התרחשה באחד הרחובות בעיר ועדיין לא ידוע מי אשם בה. מסרטונים שהגיעו לידי ynet נראה כי לאחר התאונה בעל הרכב הפרטי החליט לתקוף את נהג האוטובוס פיזית באגרופים ובעיטות.

אלימות נגד נהג אוטובוס של חברת סופרבוס בטבריה ()
מתוך תיעוד תקיפת נהג האוטובוס

הפגנת נהגים (צילום: כוח לעובדים)
הפגנת נהגים בטבריה בעקבות המקרה (צילום: כוח לעובדים)

כאמור, לאור האירוע החליט ועד העובדים של "סופרבוס", המאוגד בארגון "כוח לעובדים", להשבית היום את העבודה בטבריה בין השעות 13:00-12:00. בשעה זו כל קווי העיר טבריה פסקו מלפעול ונהגי החברה יצאו לרחובות שמסביב לתחנה המרכזית בעיר כשהם אוחזים שלטים נגד האלימות.

 

מוועד הסניף נמסר: "לא ייתכן כי נהגי החברה יהיו שק חבטות של כולם, בטח במקרה בו חברנו כלל לא אשם בתאונה שנגרמה, כפי שניתן לראות בבירור בסרטון". ארגון כוח לעובדים גיבה את החלטת הוועד.

 

נהג הרכב הפרטי, תושב טבריה בן 21, נעצר והובא לחקירה. מהמשטרה נמסר כי מבירור ראשוני של האירוע עולה כי החשוד נהג בכלי רכב פרטי ובינו ובין האוטובוס - ובמעורבות שני כלי רכב חונים נוספים - אירעה תאונה ובעקבותיה הותקף בבריונות נהג האוטובוס. שוטרי משטרת ישראל הוזנקו למקום האירוע, פתחו בסריקות ובתוך זמן קצר עצרו את החשוד והובילו אותו לתחנת המשטרה לחקירה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים