שתף קטע נבחר

לראשונה מזה 25 שנים: אלופת אירופה הפסידה במחזור הפתיחה

נאפולי חוללה את אחת ההפתעות הגדולות של העונה בליגת האלופות – ואנחנו רק במחזור הראשון. מרטנס כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-82, יורנטה הכפיל ל-0:2 בתוספת הזמן. 0:0 מאכזב בין דורטמונד לברצלונה – מסי חזר לשחק, רויס החמיץ פנדל. שישייה מפחידה לזלצבורג בזכות שלושער של חלוץ בן 19

ליגת האלופות – כמה טוב שחזרת. אמנם לא קיבלנו יותר מדי דרמות במחזור הפתיחה של המפעל, אבל בהחלט נשאר לנו טעם של עוד. במשחק המרכזי של הערב נאפולי ניצחה את ליברפול 0:2 וגרמה לכך שאלופת אירופה המכהנת הפסידה במחזור הפתיחה לראשונה מזה 25 שנים. בגרמניה, דורטמונד וברצלונה נפרדו ב-0:0 מאכזב. מרקו רויס החמיץ פנדל בדקה ה-57, לאו מסי עלה לשחק לראשונה העונה בדקה ה-59.

 

הדרמה הראשונה של הערב: 1:1 דרמטי בין אינטר וסלביה פראג

 

את המשחק המדהים של הערב קיבלנו באוסטריה, שם זלצבורג התפוצצה על גנק המסכנה עם שישייה. ארלינג הלאנד בן ה-19 כבש שלושער (2, 34, 45), וואנג הי-צ'אן הוסיף (36), דומיניק סובוסלאי (45+2) ואנדראס אולמר חתמו (66). ג'ון לוקומי (40) ואמבוואנה סמאטה (52) רק צימקו.

 

יורגן קלופ (צילום: AP)
משחק חוץ לא פשוט. קלופ(צילום: AP)

 

סוארס מתוסכל (צילום: Getty Images)
סוארס מתוסכל(צילום: Getty Images)

 

הפתעה התרחשה בסטמפורד ברידג', שם רודריגו נתן ל-ולנסיה 0:1 על צ'לסי, שהחמיצה פנדל לקראת הסיום. לייפציג השלימה ערב ענק לקבוצת רד בול כשניצחה 1:2 את בנפיקה בליסבון. צמד של טימו ורנר תוך עשר דקות (69, 79) במחצית השנייה נתן ללייפציג יתרון כפול, חאריס ספרוביץ' צימק (84) עבור המארחת. איאקס נתנה לאוהדיה תקווה שהעונה הקודמת לא הייתה הבלחה חד פעמית עם 0:3 חלק על ליל, קווינסי פרומס (18), אדסון אלבארס (50) וניקולס טאגליאפיקו (62) כבשו.

 

רוברטו פירמינו עם הכדור (צילום: AFP)
רוברטו פירמינו עם הכדור(צילום: AFP)

 

קרלו אנצ'לוטי (צילום: רויטרס)
קרלו אנצ'לוטי(צילום: רויטרס)

 

בית 5

נאפולי - ליברפול 0:2

אחרי 82 דקות של משחק טוב וקצבי, שהיה שווה שערים ונראה היה בדרך ל-0:0, אנדרו רוברטסון הכשיל את חוסה קאייחון ברחבה, ואדריאן רק ליטף את הפצצה ששלח דריס מרטנס מהנקודה הלבנה. פרננדו יורנטה השלים ניצחון בדקה ה-92.

 

זלצבורג - גנק 2:6

התוצאה של המחזור מגיעה מזלצבורג, שם המארחת פשוט פירקה את גנק.כבר בסיום המחצית הראשונה התוצאה עמדה על 1:5, כשהחלוץ בן ה-19 ארלינג הלאנד כבש שלושער מדהים: הוא התחיל בדקה השנייה, השלים צמד בדקה ה-34 והוסיף את השלישי בדקה ה-45. וואנג הי-צ'אן (36) ודומיניק סובוסלאי (45+2)השלימו מחצית מטורפת של האוסטרים. ג'ון לוקומי (40) ואמבוואנה סמאטה (52) מיזערו נזקים, אבל אנדראס אולמר כבש את השישי של זלצבורג בדקה ה-66.

 

ארלינג הלאנד חוגג (צילום: AFP)
הלאנד על גג העולם(צילום: AFP)

 

בית 6

בורוסיה דורטמונד - ברצלונה 0:0

משחק מאכזב בגרמניה. שתי קבוצות התקפיות במיוחד עלו למגרש, לאו מסי אפילו ערך הופעת בכורה העונה כשהחליף את הילד אנסו פאטי בדקה ה-59, אבל הרשתות לא זזו. הצ'אנס הטוב ביותר הגיע שתי דקות לפני שמסי עלה, אבל מארק-אנדרה טר-שטגן עצר בקלות פנדל חלש של מרקו רויס מדורטמונד. 

 

מסי מקבל את סרט הקפטן (צילום: גטי אימג'ס)
מסי מקבל את סרט הקפטן(צילום: גטי אימג'ס)

 

בית 7

בנפיקה - ר.ב לייפציג 2:1

טימו ורנר העלה את לייפציג ל-0:1 בדקה ה-69 והכפיל כעבור 10 דקות. חאריס ספרוביץ' (84) רק דיגדג את מוליכת הבונדסליגה.

 

בית 8

איאקס - ליל 0:3

קווינסי פרומס העלה את איאקס ליתרון בנגיחה בדקה ה-18. אדסון אלבארס קיבל בדקה ה-50 כדור ברחבה ושלח בנגיעה בעיטה מימין לפינה הרחוקה כדי להכפיל את התוצאה. המארחים סגרו עניין בדקה ה-62 בזכות קרן מדויקת של חכים זייש שהגיעה לראש של ניקולס טגליאפיקו שקבע 0:3.

 

אדסון אלבארס חוגג (צילום: AP)
אדסון אלבארס חוגג(צילום: AP)

 

צ'לסי - ולנסיה 1:0

רודריגו הדהים את סטמפורד ברידג' עם שער נהדר בדקה ה-75. רוס בארקלי ייאש עוד יותר את הקהל המקומי כשהחמיץ פנדל שלוש דקות לסיום.

 


פורסם לראשונה 17/09/2019 21:52

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים