שתף קטע נבחר

חוב של 15 מיליון שקל: אושר הסדר הנושים לרשת הקולֶה סחר

מדובר באישור בקשתן של הקמעונאית הקולֶה סחר וחברת הקולֶה שיווק ותפעול להסדר החוב שלהן. החברות לא עתרו להקפאת הליכים מכיוון שהפעלת רשת הפיצוחים רווחית. טוענות כי הנושים יקבלו דיבידנד של 40%

אושר הסדר הנושים לשתי חברות המפעילות חנויות פיצוחים ותבלינים בחולון ובבת-ים. נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, השופט איתן אורנשטיין, אישר את ההסדר לקמעונאית הקולֶה סחר, ולסיטונאית הקולֶה שיווק ותפעול.

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

 

חוב של 15 מיליון שקל: חברת הפיצוחים תכנס אסיפות נושים

חובות של מיליונים: שתי חברות שמפעילות חנויות פיצוחים מבקשות הסדר נושים

הגלידה לא נמסה: ביהמ"ש אישר הסדר הנושים לרשת ד"ר לק

 

בעלי החברות הוא פסח שרל, דרך חברת רביד וקורן ניהול. ראוי לציין שיש עוד מותגי פיצוחים שעושים שימוש במילה "הקולֶה" שלא קשורים למבקשות, וכי לרשת יש גם חנויות בזכיינות שאינן קשורות להסדר הנושים.

החברות לא עתרו להקפאת הליכים מכיוון שההפעלה עצמה רווחית, אלא הגישו באפריל בקשה לבית המשפט להסדר עם נושיהן. החברות ציינו, באמצעות עוה"ד רמי קוגן ובת-חן רחמים, שחברת הקולה סחר מעסיקה 63 עובדים, ויש לה מועדון לקוחות המונה 22 אלף חברים. לטענתן, ההסדר שהן גיבשו מבטיח לנושים הרגילים דיבידנד של 40%, בעוד ש"החלופות לאישור ההסדר ולהפעלת החברות כעסק חי - כלומר צו פירוק או כינוס נכסים - לא ישרתו את נושי החברות", נטען.

פיצוחים. החברות לא נזקקו להקפאת הליכים (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
פיצוחים. החברות לא נזקקו להקפאת הליכים(צילום: shutterstock)

מהבקשה עולה כי חובותיה של הקולה סחר נאמדים בכ-10 מיליון שקל, וחובותיה של הקולה שיווק, בכ-5.5 מיליון שקל. על פי ההסדר, החברה תשלם לקופת הסדר הנושים 50 אלף שקל בחודש, למשך שנה. בשנה שלאחר מכן ישולמו 100 אלף שקל בכל חודש, ואחרי שנתיים, ועד לפירעון מלוא החוב - כ-136 אלף שקל בחודש.

 

התוכנית העסקית נערכה על ידי רו"ח אורלי עוז-רבינוביץ. בבקשה צוין כי "החברה צופה כי פירעון החובות בהתאם להסדר המוצע ייעשה בפרק זמן של שבע שנים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים