שתף קטע נבחר

סובארו עם מקום לשמונה - כאן בעוד שנה, כ-300 אלף שקל

שלוש שנים לאחר השקתו, ינחת בישראל סובארו אסנט, רכב הפנאי הגדול עם מקום לשמונה נוסעים, מנוע טורבו-בנזין מודרני, הנעה כפולה-קבועה ורשימת אבזור עשירה

יבואנית סובארו תחל לשווק ברבעון השלישי של 2020 את האסנט, רכב פנאי גדול שמחליף את הטריבקה ששיווקה הופסק ב-2011. בהתאם למעמדו כספינת הדגל של סובארו, הוא גם צפוי להיות הדגם היקר ביותר של המותג ששווק כאן עם תג-מחיר של כ-300 אלף שקל.

 

 

בצפון אמריקה הוא מתמודד מול מתחרים כמו מאזדה CX9, הונדה פיילוט, טויוטה היילנדר, יונדאי פאליסייד, קיה טליורייד ופולקסווגן אטלס שאינם משווקים כאן, מה שיציב אותו מול מתחרים אמריקאים כמו שברולט טראוורס ופורד אקספלורר. למרות שהושק לראשונה בתערוכת לוס אנג'לס לפני כשנתיים, ותאריך עלייתו ארצה המתוכנן היה 2018, התעכב השיווק בגלל המתנה לאישורי היצרנית למכוניות המיוצרות במפעל האמריקאי בלאפייט, אינדיאנה.

 

סובארו אסנט ()

האסנט מתבסס על הפלטפורמה הגלובאלית של סובארו המשותפת לכל דגמיה העדכניים. בהשוואה לפורסטר הוא ארוך ב-37.5 ס"מ (500 ס"מ), רחב ב-11.5 ס"מ (193 ס"מ), גבוה ב-9 ס"מ (182 ס"מ) ובסיס הגלגלים שלו ארוך ב-22 ס"מ (289 ס"מ). בהתאם, תא הנוסעים מאפשר מרחב מחיה נדיב לשמונה נוסעים, או שבעה עם צמד מושבי "קפטן" בשורה השנייה. נפח תא המטען עומד על 563 ליטר כשכל המושבים בשימוש, ו-1,348 ליטר לאחר קיפול השורה השלישית.

 

סובארו אסנט ()

סובארו מתגאה בכך שיש בתא לא פחות מ-19 מחזיקי כוסות(!), שמונה שקעי USB לטעינה ובקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים עם פתחים ייעודיים לצמד שורות המושבים מאחור. רשימת האבזור האופציונאלי כוללת חלון שמש (הגדול ביותר שהוצע אי פעם בדגמי המותג), ריפודי עור, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם חימום וקירור, הקרנה של מצלמת הנסיעה לאחור על המראה המרכזית, מצלמת נסיעה לפנים ועוד.

 

סובארו אסנט ()

אבזור הבטיחות במערכת EyeSight של סובארו כולל בלימה אוטונומית (גם בנסיעה לאחור), שמירה על סטייה מנתיב, התראת שטחים מתים ובקרת שיוט אדפטיבית עם אפשרות לקביעת ארבעה מצבי תאוצה (דינמי, רגיל, נוחות או חסכוני).

 

סובארו אסנט ()

האסנט יהיה הדגם הראשון של היצרנית שישווק כאן עם מנוע טורבו-בנזין החדש - ארבעה צילינדרים בתצורת בוקסר ובנפח 2.4 ליטר, עם הזרקת דלק ישירה ותזמון שסתומים משתנה. הוא מפיק 260 כ"ס ו-38.3 קג"מ ומשודך לתיבה אוטומטית-רציפה עם אפשרות לשמונה יחסים קבועים מראש ושליטה ידנית באמצעות מנופים מאחורי ההגה. מערכת ההנעה כפולה-קבועה (עם הכוונת מומנט לפנים-אחור) מאפשרת כושר גרירה מרשים של 2,268 ק"ג.

 

סובארו אסנט ()

כמקובל ביצרנית, גם האסנט צפוי להציע יכולת שטח גבוהה מהמתחרים הישירים תודות למרווח גחון נדיב (22.1 ס"מ), זוויות גישה ונטישה סבירות (24.6-22.9 מעלות בהתאמה) ומערכת X-mode המשנה את תגובת מערכת ההנעה ובקרת היציבות והמשיכה להתמודדות עם תנאי אחיזה נמוכים, ואשר כוללת גם בקרת ירידה במורד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים