שתף קטע נבחר

קולצ'סטר בטירוף: "לילה פנטסטי"

אחרי ההדחה של טוטנהאם מגביע הליגה מאמן המנצחת היה מאושר: "לפעמים צריך גם מזל, זה ערב חגיגי". פוצ'טינו: "מאוכזבים שלא כבשנו ב-90 דקות". צפו: האוהדים פרצו בסיום והצטלמו עם כוכבי המפסידה

מאוריסיו פוצ'טינו מאוכזב (צילום: AFP)
שחקני טוטנהאם מאוכזבים(צילום: AFP)

שני השחקנים שהחטיאו את הבעיטות בקרב הפנדלים של טוטנהאם במשחק המטורף בו הודחה אתמול (שלישי) מגביע הליגה על ידי קולצ'סטר מהליגה הרביעית - הם עדות לעד כמה ההסנסציה גדולה: כריסטיאן אריקסן ולוקאס מורה. טוטנהאם הגיעה עם לא מעט שחקנים בכירים למפגש. גם ויקטור וואניימה, אריק לאמלה, דלה עלי ואריק דייר היו בין השמות שלקחו חל בהשפלה מול קבוצה שהגיעה מעיר עם פחות תושבים מאשקלון.

 

בסרטונים שפורסמו ברשת לאחר שהמשחק אפשר לראות שרבים מאלו שזכו להיות באצטדיון המקומי ברגע הגדול של הקבוצה שלהם, לא התאפקו ופרצו בסיום אל כר הדשא, אלא שהם התקשו להחליט מה חשוב להם יותר - לרוץ לחבק את הגיבורים המקומיים או להשיג סלפי עם הסופרסטארים המאוכזבים מלונדון.

 

שחקני ואוהדי קולצ'סטר בטירוף עם הסיום 

 

ואלו שהתקשו להחליט מה חשוב יותר

 

מאוריסיו פוצ'טינו, שנחשב אתרוג מוגן אצל התרנגולים, מתחיל פתאום ובעקבות פתיחת העונה המאכזבת בליגה ובליגת האלופות, לשמוע יותר ויותר אנשים שמזכירים לו כי לא זכה באף תואר גדול בקריירה שלו. לאחר המשחק הוא אמר: "היה משחק פנטסטי של קולצ'סטר, זה היה קשה. אנחנו כל כך מאוכזבים שלא הצלחנו לכבוש ב-90 דקות. הם ניצחו גם את פאלאס וזה יכול לקרות, זה היופי של התחרות, הכל יכול לקרות. רצינו להתקדם עוד אבל אנחנו בחוץ".

 

מאמן קולצ'סטר ג'ון מגריל אמר: "זה לילה פנטסטי עבור השחקנים והמועדון. לפעמים מול שחקנים כמו טוטנהאם צריך גם קצת מזל. זה מאורע חגיגי עבורנו".

מאוריסיו פוצ'טינו מאוכזב (צילום: AP)
מאוריסיו פוצ'טינו מאוכזב(צילום: AP)

טום לפסלי חוגג (צילום: AFP)
טום לפסלי חוגג(צילום: AFP)

אוהדי קולצ'סטר חוגגים (צילום: AFP)
אוהדי קולצ'סטר חוגגים(צילום: AFP)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
אוהדי קולצ'סטר חוגגים
צילום: AFP
מומלצים