שתף קטע נבחר

בלי דלתות: רב בריח פתחה חנות למכירת מנעולים באמזון

בשלב זה לא נמכרות באתר דלתות הביטחון של רב בריח ולא דלתות פנים. מי שיקנה באמזון יוכל לקבל את המוצר במשלוח תוך 72 שעות. והמחירים? לא הזולים ביותר בשוק, אך עדיין בטווח הנמוך של המוצרים

 

 

חברת רב בריח, בשליטת שמואל דונרשטיין, פתחה חנות וירטואלית באמזון בה תמכור את מנעוליה. בשלב זה לא נמכרות באתר דלתות הביטחון של רב בריח ולא דלתות פנים, משום שהן זקוקות לשירות הרכבה בבית הלקוח.

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

רב בריח נקלעה לקשיים: מנהלת מגעים למכירתה

עכשיו זה סופי? אמזון תשיק את השילוח המקומי בישראל בתחילת השבוע

ההשפעה של אמזון על ישראל מוגבלת - בינתיים

 

זו הפעם הראשונה שרב בריח נכנסת למכירה בזירת האונליין, וזאת כחלק מאסטרטגיית ההתרחבות שלה והרצון למכור ישירות לצרכן הסופי.

מפעל רב בריח (צילום: יח
מפעל רב בריח(צילום: יח"צ)
 

החברה, שמחזור מכירותיה השנתי כ-500 מיליון שקל ומייצאת ל-60 מדינות, מכרה עד כה את מוצריה בישראל לקמעונאים ולא ישירות לצרכן. מי שיקנה באמזון יוכל לקבל את המוצר במשלוח תוך 72 שעות.

 

שמואל דונרשטיין (צילום: יח
שמואל דונרשטיין(צילום: יח"צ)
 

 

גם בחו"ל

ברב בריח גם מקווים שהנוכחות באמזון תעניק לה חשיפה גדולה יותר. מבדיקת מחירי מנעולי רב בריח באמזון עולה שהם לא הזולים ביותר בשוק, אך הם עדיין בטווח הנמוך של המוצרים.

 

החברה השקיעה במהלך האסטרטגי כמיליון שקל, כולל בניית מחסן לוגיסטי עם יכולת ליקוט אוטומטית כדי לאפשר יכולת אספקה מהירה ועמידה בסטנדרטים של אמזון.

 

ברב בריח מקווים כי הכניסה לאמזון גם תגביר את הנגישות של מוצריה לצרכנים בחו"ל. לדברי המנכ"ל עידן זו-ארץ, "בשלב זה אנחנו פועלים בזירה המקומית. ברגע שנבין שאנחנו 'מבינים אמזון' נוריד את מחיר המשלוח לחו"ל כדי להיפתח לעולם. אנחנו שמחים להיות בין החלוצים בישראל בכניסה לאמזון לצד המשך קידום הפעילות המסורתית והקיימת. אני מקווה שהשקעתנו בערוץ המכירה החדש באמזון תעניק חוויית קנייה משתלמת ותגדיל את החשיפה והמודעות של הצרכנים למותג".

 

עד עתה לא רשמה אמזון הצלחה רבה בגיוס סוחרים ישראלים, וגייסה בעיקר יצרנים קטנים וחברות ליבוא מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, תחום המזוהה איתה. זאת משום שבפועל היא לא ביצעה כניסה לישראל עם מחסנים ושילוח משלה, ובינתיים אפילו לא מציעה אתר בעברית. גם העמלה שגובה אמזון מהסוחרים גבוהה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים