שתף קטע נבחר

4.5 שנות מאסר לנהגת שדרסה והפקירה הולכת רגל בצומת סביון

הנהגת הפוגעת, צילה גוטפריד, הורשעה בגרימת מותה ברשלנות של לאה חולדרוב ובהפקרתה. בית המשפט גזר עליה בנוסף מאסר על תנאי, פסילת רישיון ל-15 שנים ופיצוי כספי בסך 70 אלף שקלים

בית המשפט המחוזי בתל אביב, גזר היום (יום ה') 4.5 שנות מאסר על צילה גוטפריד (62) שהורשעה בגרימת מותה ברשלנות של לאה חולדרוב ז"ל  ובהפקרתה, לאחר שפגעה בה עם רכבה בצומת סביון אשתקד.

 

הארכת מעצר חשודה בתאונת
דריסה והפקרה. צילה גוטפריד

תאונה תאונת דרכים פגע וברח סביון (צילום: אונו News)
זירת התאונה בצומת סביון(צילום: אונו News)

על פי גזר הדין, גוטפריד פגעה בחולדרוב בשעה שזו חצתה במעבר חצייה. היא לא האטה בשום שלב ועל כן הפגיעה הייתה עוצמתית.

 

השופט ציון קאפח קבע כי רמת הרשלנות שהפגינה גוטפריד היתה ברף העליון, כשלאחר הפגיעה המשיכה כאמור בנסיעתה כאשר המנוחה מוטלת בצד הדרך, עצרה עשרות מטרים מהמקום כי חשה ברע  ולאחר מכן המשיכה בשגרת יומה. היא לא הזעיקה עזרה ולא הודיעה למשטרה על מעורבותה בתאונה. לאחר 24 שעות נעצרה בביתה.

 

"הנאשמת הגיעה בנסיעה רצופה אל מעבר החצייה, לא האטה ופגעה בעוצמה בהולכת הרגל. בכך הביאה למותה, של חולדרוב אם לשישה ילדים וסבתא לשישה נכדים. לא ניתן להגדיר את התנהגות הנאשמת לאחר התאונה אלא כבלתי נתפסת. גם אם אכן הייתה בקיפאון לדבריה, עולה השאלה מדוע לא התעשתה בשום שלב ביממה שחלפה ולא הסגירה עצמה למשטרה", אמר קאפח, והוסיף: "יש להביא נתון נוסף משמעותי המטה את הכף לחובה. תופעת הפקרה לאחר פגיעה הפכה למרבה הצער לחיזיון נפרץ במחוזותינו".

 

על גוטפריד הוטלו בנוסף מאסר על תנאי, פסילת רישיון הנהיגה למשך 15 שנים ופיצוי למשפחת המנוחה בסך 70 אלף שקלים. התיק טופל על ידי עו"ד רונית דוד מפרקליטות מחוז תל אביב פלילי.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים