שתף קטע נבחר

במכבי ת"א עקצו את בית"ר: "ניצחנו בדרך לתואר חשוב באמת"

אחרי ה-0:4 הגדול של האלופה בטדי שהשכיח את ההפסד בגביע הטוטו, שחקנים במועדון הגיבו בציניות לתוצאת המשחק: "מעניין כמה יתראיינו עכשיו בבית"ר". איביץ': "אנחנו עדיין ב-60 אחוז מהיכולת שלנו"

 

שחקני מכבי תל אביב חוגגים (צילום: עוז מועלם)
שחקני מכבי תל אביב חוגגים(צילום: עוז מועלם)

 

"מה שמתאים עם חצי הרכב לזכייה בגביע הטוטו, לא מספיק במשחק ליגה אמיתי של הרכב נגד הרכב ועוד בטדי. מעניין כמה יתראיינו בבית"ר ירושלים אחרי שכולם יצאו שם מהחורים בימים האחרונים. אנחנו שמענו בימים האחרונים איך בניון ואוחנה מדברים בכל מקום איך בונים קבוצה בשמונים מיליון, אנחנו התרכזנו בדבר האמיתי, לנצח בבמה האמיתית בדרך לתואר חשוב באמת", שחקנים במכבי תל אביב הגיבו בציניות אחרי התבוסה 0:4 שהנחילו אתמול (שבת) לבית"ר, ממנה פתחו פער של תשע נקודות אחרי חמישה מחזורים בלבד.

 

לטבלת ליגת העל

 

אחרי ההפסד לבית"ר בגמר גביע הטוטו, שהיווה המשך ישיר לפתיחת עונה מקרטעת, במכבי התפוצצו בטדי, ועוד ללא דור מיכה, שחקן ההתקפה החשוב ביותר של האלופה.


מכבי ת
לא כוחות. שחקני מכבי ת"א חוגגים בסיום(צילום: עוז מועלם)

ולדימיר איביץ' ביצע ארבעה שינויים לעומת ההרכב שפתח בגמר גביע הטוטו, ואף הוציא מהסגל שני שחקנים שפתחו, איתי שכטר ואבי ריקן. מי שנכנסו לשחק לראשונה אחרי כעשרה חודשים היו אייל גולסה ואורוש ניקוליץ'.

 

מי שלא נכנס אתמול לשחק, אחרי שלא היה חלק מהסגל גם מול מכבי חיפה, היה אלירן עטר, שמעמדו הידרדר משמעותית, כשבמקביל אילון אלמוג המשיך לקבל קרדיט.

 

"אנחנו עדיין ב-60 אחוז מהיכולת שלנו. נבין למה זה ככה ונעבוד קשה כדי לתקן את זה. אני שמח שיש שחקנים שחזרו לשחק אחרי תקופה ארוכה וזה מרחיב את הסגל שלנו. מדובר בשחקנים איכותיים, יש להם עכשיו הזדמנות לשחק וזה תלוי בהם. אבל אנחנו לא נמצאים איפה שהיינו רוצים להיות", אמר איביץ' בסיום. "לא היה משחק קל בכלל. בהתחלה זה היה שקול ועד לדקה האחרונה של המחצית הראשונה זה היה משחק קשה מאוד. הבקענו שער בדקה קריטית לפני המחצית וזה נתן לנו ביטחון במחצית השנייה. לפני השער הזה אני חושב שיצרנו לפחות שלושה מצבי הבקעה ובית"ר לא יותר מאחד. אני מאמין שעבדנו טוב מאוד וזו התוצאה שאנחנו ראויים לה".

 

בית
מה יקרה כשמכבי ת"א תהיה ב-100 אחוז? איביץ'(צילום: עוז מועלם)

 

הסרבי סיפר על השוני לעומת המשחק משלישי: "העבודה שלי היא לעשות

שיעורי בית בכל משחק ולא חשוב אם שיחקתי נגד היריב באמצע השבוע. זה רק שלוש נקודות ורק משחק אחד. יש לנו עוד הרבה משחקים, כשהבא הוא בעוד שבוע נגד הפועל חדרה וזה משחק חשוב מאוד. במשחק הגמר ספגנו שני שערים בסיום וזה אומר שהיינו לא מפוקסים. אי אפשר להשוות את שני המשחקים האלה, אלה משחקים שונים. כל השחקנים שלי עבדו קשה והוכיחו את עצמם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
שחקני מכבי ת"א בטירוף
צילום: עוז מועלם
מומלצים