שתף קטע נבחר

איטליה: ריברי כבש, פיורנטינה ניצחה את מילאן

הצרפתי כיכב ב-1:3 בסן סירו, הרוסונרי צנחו למקום ה-16 בטבלה. שער בכורה לבאלוטלי בברשיה, שהפסידה 2:1 בנאפולי

 

התקופה הרעה של מילאן בליגה האיטלקית נמשכה הערב (ראשון) עם הפסד ביתי בסן סירו - 3:1 לפיורנטינה. תוצאה ששלחה אותה למקום ה-16 בטבלה (!) עם שש נקודות בלבד, אחת בלבד מעל הקו האדום.

 

לטבלת הליגה האיטלקית

 

אריק פולגאר כבש ראשון לאורחת בפנדל (14), אותו סחט פרנק ריברי. מתיאו מוסאקיו הורחק (55) והרוסונרי התפרקו. גאטנו קסטרובאלי (66) וריברי (78, במשחק ענק) קבעו 0:3. רפאל לאו רק צימק (80). לפיורנטינה, שעלתה למקום התשיעי, מדובר בניצחון שני העונה.

 

הפנים של שחקני מילאן אומרות הכל (צילום: AP)
הפנים של שחקני מילאן אומרות הכל(צילום: AP)

 

אחרי שהפסידה במחזור הקודם 1:0 בבית לקליארי, נאפולי רשמה ניצחון רביעי העונה - 1:2 על ברשיה, במסגרת המחזור השישי.

 

דריס מרטנס כבש את הראשון של הנאפוליטנים (13), מבישול יפה מצד חוסה קאייחון. הספרדי קיבל כדור עומק ברחבה, הצליח להשתלט עליו בנגיעה מהאוויר והשאיר לבלגי, שלא התבלבל והבקיע מקרוב. קונסטנטינוס מאנולס הבלם היווני כבש את השני בתוספת הזמן של המחצית הראשונה.

 

שחקני נאפולי חוגגים (צילום: EPA)
שחקני נאפולי חוגגים(צילום: EPA)


דריס מרטנס חוגג (צילום: רויטרס)
מרטנס. יום מוצלח בסן פאולו

 

מריו באלוטלי סוף סוף רשם שער בכורה בברשיה. זה קרה בדקה ה-67 אחרי שכדור קרן של סנדרו טונאלי הגיע לראש של החלוץ שנגח פנימה. אולם זה כאמור לא הספיק לברשיה, שמפסידה בפעם הרביעית כבר העונה והיא מדורגת במקום ה-14 בלבד כשבמאזנה שש נקודות בלבד.

 

החמישית רומא נצמדה לנאפולי עם 0:1 קשה בחוץ על לצ'ה. אדין דז'קו כבש (56) את שערו הרביעי בשישה מחזורים. היריבה העירונית, לאציו, נמצאת במקום השישי אחרי 0:4 קליל על גנואה. סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' (7), סטפן ראדו (40), פליפה קאייסדו (59) וצ'ירו אימובילה הוותיק (78) השתתפו בחגיגה.

 

לא מפסיק לכבוש. דז'קו (צילום: gettyimages)
לא מפסיק לכבוש. דז'קו(צילום: gettyimages)

 

אודינזה השיגה ניצחון שני העונה - 0:1 על בולוניה. סטפנו אוקאקה הכריע את ההתמודדות בדקה ה-27. קליארי ו-ורונה סיימו ב-1:1. לוקאס קסטרו העלה את המארחת ליתרון (29), דוידה פראוני השווה (66).


פורסם לראשונה 29/09/2019 16:24

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים