שתף קטע נבחר

פורד מציגה חדשות

פוקוס, קא, מונדיאו, אקספלורר - פורד מציגה גרסאות חדשות בז'נבה

תערוכת ז'נבה פתחה לפני שעות אחדות את שעריה, מה שמצא את פורד מוכנה מתמיד. במסיבת העיתונאים שנערכה הודיע היצרן על מספר חדשות מפתיעות, ובעיקר על התכנית להציג השנה לא פחות מתשעה דגמים חדשים.
ראשית מעניין היה לשמוע כי נחתם חוזה בין פורד לסטודיו של פינינפרינה בנוגע לייצור ה-Street Ka עד שנת 2003. שלא במפתיע יהיה המוצר הסופי דומה מאד למכונית התצוגה שנחשפה בעבר - גם אצלנו. מפרט טכני מדויק עדיין לא פורסם.
בנוסף עשתה המונדיאו ST הצגת בכורה עם מנוע ה-V6 החזק. כצפוי, אל המרכב הרגיל נוספו עיטורי-שריר רגילים ומקובלים. חשבנו שתרצו גם לדעת כי על חישוקי ה-"18 יורכבו צמיגי 225/40 ספורטיביים. בכל מקרה, זו תהיה ספינת הדגל של חטיבת הספורט אצל היצרן שזוכה כאמור לצמד האותיות המחייב - ST. הפוקוס ST אגב תצטרף לחבורה במהלך השנה הקרובה.
ועוד בענייני פוקוס. ה-RS החדשה, עם הנעה קדמית ו"200-פלוס כ"ס" כפי שמציינים בפורד עשתה כאן הופעה מרשימה. סוף סוף הרשו לנו אנשי פורד לבקר את פנים המכונית ולחזות במקוריות המעצבים. ה-RS תיוצר במספרים קטנים מאד אך תגיע כבר השנה לאולמות המכירה המתאימים. כן, להגה יש 2.9 סיבובים מנעילה לנעילה וקוטר הדיסקים במערכת הבלימה של ברמבו עומד על 325 מ"מ - ויש גם לחצן התנעה...
על מנוע הטורבו-דיזל בפוקוס, האקספלורר החדש, מנועים היברידיים ועוד נספר לכם בהמשך.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פורד פוקוס
פורד פוקוס
פורד מונדאו
פורד מונדאו
פורד מונדאו
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים