שתף קטע נבחר

פארק ילוסטון: מטייל נפל למי הגייזר הרותחים – ונכווה קשות

גייזר אולד פיית'פול נחשב לגייזר המפורסם בעולם עם התפרצויות שמושכות תיירים רבים. אחד מהם, בן 48, חצה בלילה את גדר ההפרדה ונפל למים הרותחים. פרט לכוויות הקשות הוא עלול גם לעמוד לדין

 

 

מטייל אמריקני בן 48 סובל מכוויות קשות לאחר שנפל אל מימיו הרותחים של הגייזר אולד פיית'פול בפארק הלאומי ילוסטון בארצות הברית.

 

בלוגרי הטיולים שנפלו אל מותם מצוק

 

התקרית אירעה בתחילת השבוע במהלך שעות הלילה כשהמטייל יצא להליכה ללא פנס. באתר "טרוול אנד לייז'ר" דווח כי פקחי הפארק שמצאו אותו הזעיקו אמבולנס שפינה אותו לקבלת טיפול רפואי. לאחר מכן, כשבדקו את המקום בבוקר, מצאו הפקחים נעל, כובע ופחית בירה סמוך לפתח הגייזר, כמו גם סימנים של עקבות רגליים.

 

הפקחים בדקו גם אם נגרם נזק כלשהו לפתח של הגייזר והממצאים יועברו לרשויות אכיפת החוק שיבחנו אם יש מקום לפתיחה בהליכים משפטיים נגד המטייל.

גייזר אולד פיית'פול פארק ילוסטון (צילום: shutterstock)
גייזר אולד פיית'פול בפארק ילוסטון(צילום: shutterstock)
 

גייזר אולד פיית'פול נחשב לגייזר המפורסם בעולם. בהתפרצויותיו, שמתרחשות כל 44 עד 125 דקות, הוא פולט בין 14 ל-32 אלף ליטרים של מים רותחים לגובה של 30 עד 55 מטר למשך דקה וחצי עד חמש דקות.

 

התאונה האחרונה שהתרחשה במקום אירעה לפני כשנתיים כשגבר אחר נכווה קשות לאחר שנפל אל המים הרותחים. כמו כן, בחודש אוגוסט האחרון תייר נתפס כשהוא חוצה את גדר ההפרדה בדרכו אל פתח הגייזר. בנוסף, לפני כמה שבועות שני תיירים נעצרו בגין הסגת גבול לאחר שהתקרבו גם כן אל פתח הגייזר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
גייזר אולד פיית'פול בפארק ילוסטון
צילום: shutterstock
מומלצים