שתף קטע נבחר

איסוזו די מקס חדש הוצג, יגיע רק בסוף 2020

הטנדר הפופולארי שכבש גם את השוק הישראלי הוצג בתאילנד, עם מראה חדש והבטחה ליכולת משופרת. יגיע אלינו רק בסוף השנה הבאה

שמונה שנים לאחר שהוצג איסוזו די מקס הנוכחי ושלוש שנים וחצי לאחר שהגיע ארצה בגרסתו העדכנית, חושפת היצרנית היפנית דור חדש לרכב העבודה המצליח אשר ייוצר - כמו קודמו - בתאילנד. בחברת UMI, יבואנית המותג לישראל, אומרים כי "הדגם שהושק מיועד בשלב זה לתאילנד, ושונה מהדגם שצפוי להגיע לאירופה וישראל לקראת סוף 2020".

 

 

מבחינת מראה עבר הדי מקס שינוי של ממש, עד כמה שטנדר יכול לעבור. באופן טבעי, עיקר השינוי ניכר בחרטום עם שבכה קדמית גדולה ויחידות תאורת-Led כולל חתימה עיצובית נאה. קו המותניים מחודד מבעבר וקפלים על מכסה המנוע מסייעים ליצירת מראה קשוח יותר. גם מאחור יש כעת תאורת-Led מפוצלת עם פגוש מעודן יחסית.

 

איסוזו DMAX ()
 

גם בתא הנוסעים ניכרים שינויים רבים. סביבת הנהג נראית איכותית ומוקפדת מבעבר, לרבות חומרים איכותיים ודיפונים רכים, וניתן כעת לבחור בין מסך מולטימדיה בגודל "7 או "9, עם קישוריות Android Auto ו-Apple Car Play. עוד לדברי החברה, מושב הנהג עבר שינויים שנועדו למנוע עייפות בנהיגה ממושכת ולשפר את העמידות בפגיעות "צליפת שוט". היצרנית היפנית מציינת כי לקוחות שיעדיפו עמידות גבוהה יותר על פני נוחות והידור, יוכלו לבחור בתא נוסעים פשוט עם חומרים עמידים יותר.

 

איסוזו DMAX ()

מימדי הרכב גדלו מעט ביחס לדור היוצא, עם תוספת של חמישה ס"מ לאורך (526.5 ס"מ), חצי ס"מ לרוחב (187 ס"מ) ו-3 ס"מ לבסיס הגלגלים (312.5 ס"מ). היצרנית מצהירה כי הארגז גדל אף הוא, אך לא מפרטת את מידותיו.
 
איסוזו DMAX ()

המנועים שיוצעו דומים לאלו של הדור היוצא, עם שינויים קלים שיובילו לשיפור בצריכת הדלק (ופליטת המזהמים) על חשבון הביצועים. הספק מנוע הדיזל המוגדש בנפח 1.9 ליטרים, שנמכר כיום בישראל, ירד ל-150 כ"ס בלבד (לעומת 162 כ"ס) עם 35.7 קג"מ של מומנט - ירידה של קג"מ אחד. תיבת שישה ההילוכים האוטומטית עברה לטענת איסוזו שדרוג והיא כעת קלה מבעבר. בנוסף יוצע מנוע דיזל בנפח 3.0 ליטרים עם 190 כ"ס ו-45.9 קג"מ, אך בשלב זה הוא משודך לתיבה ידנית בלבד.

 

איסוזו DMAX ()

מערכת הנעה כפולה שתוצע כאופציה עברה הפחתת משקל משמעותית הודות לגל הינע חדש וקל משקל. הדיפרנציאל האחורי יציע נעילה אלקטרו-מגנטית וביצרנית מצהירים על זמני שילוב קצרים מבעבר של ההנעה הכפולה והילוך הכוח. באיסוזו מדווחים עוד על סדרת שיפורי שלדה, מערכות מתלים, בלמים והיגוי, כולם במטרה מוצהרת לשפר את נוחות הנסיעה והיציבות - נקודות תורפה אופייניות לטנדרים.

 

איסוזו DMAX ()

יש לציין כי לפי הערכות, הגרסה ה"אירופאית" תהיה שונה מעט בתחום המנוע עקב הצורך לעמוד בתקני זיהום מחמירים, וצפויה לכלול לפחות גם בלימת חירום אוטונומית בנוסף לניטור רכב בשטחים מתים והתרעה על תנועה חוצה מאחור שיוצעו בתאילנד. 

 
הכותב חבר מערכת iCar
 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים