שתף קטע נבחר

הפדופיל הסדרתי של בריטניה נרצח בכלא

ריצ'רד האקל, אחד הפדופילים המתועבים בהיסטוריה שנידון ל-22 מאסרי עולם, נדקר למוות על ידי אסירים בכלא בצפון אנגליה. הוא פעל בכפרים עניים במלזיה, תקף כ-200 תינוקות וילדים וחיבר "מדריך לפדופילים"

אחד הפדופילים המתועבים בהיסטוריה נמצא מת בתאו בכלא בצפון אנגליה. כך אישר משרד המשפטים הבריטי. בהצהרה לא נמסרה סיבת המוות, אך כלי תקשורת בבריטניה דיווחו שהוא נרצח.

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

 

ריצ'רד האקל, בריטי בן 33, תקף מינית ילדים ותינוקות במלזיה ובקמבודיה במשך תשע שנים. הוא נידון ל-22 מאסרי עולם בשנת 2016 לאחר שהודה באשמה ב-71 תקיפות של 22 ילדים. הרשויות חושדות שמספר הילדים שתקף בין השנים 2014-2006 גבוה בהרבה ממה שהודה – כ-200 ילדים. הצעיר ביותר מבין קורבנותיו היה תינוק בן חצי שנה והמבוגר ביותר היה ילד בן 12.

ריצ'רד האקל  פדופיל סדרתי נרצח ב כלא בריטניה (צילום: AP)
פרסם ברשת מדריך שכתב לפדופילים. האקל(צילום: AP)

האקל ביצע את רוב מעשי האונס בכפרים עניים ובקהילות נוצריות במלזיה שבדרום-מזרח אסיה, בה נמתחה ביקורת על הרשויות על כך שאינן מצליחות להתמודד כראוי עם פשעי מין נגד ילדים. הוא הגיע למדינה לראשונה בגיל 19. הוא הציג את עצמו כצלם, מורה לאנגלית, פילנתרופ מערבי ונוצרי אדוק כדי לזכות באמון משפחות עניות, לפני שתקף את הילדים.

 

פשעיו של האקל כללו תיעוד של חלק ממקרי האונס ושיתף ברשת עם פדופילים ברחבי העולם. הוא התפאר בכך שילדים מקהילות עניות הם טרף קל. הוא גם פרסם ברשת מדריך שכתב לפדופילים, שייעץ לאחרים כיצד להתעלל בילדים מבלי להיתפס. במהלך משפטו כינה השופט את המדריך "מסמך מרושע באמת".

 

הוא נעצר ב-2014 כשחזר לבריטניה לחופשת חג המולד. החוקרים שעצרו אותו אמרו שהיקף העבירות שביצע "חסר תקדים ויוצא דופן".

 

לפי הדיווחים בבריטניה, האקל נמצא בתאו בכלא ללא רוח חיים אחרי שאסירים אחרים דקרו אותו פעמים רבות באמצעות סכין מאולתרת. "ריצ'רד האקל מת ב-13 באוקטובר", מסר דובר של שירות בתי הסוהר. "לא יהיה ראוי למסור פרטים נוספים בזמן שחקירת המשטרה נמשכת".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
הודה רק ב-71 מקרים. האקל
צילום: AP
מומלצים