שתף קטע נבחר

התחלות חדשות: מזל טוב לבני ובנות מזל עקרב

מי הם בני ובנות מזל עקרב, מה המקצועות המתאימים להם, מהן התכונות החיוביות ומה השליליות שלהם ומה צפוי להם השנה מבחינת אתגרים, שפע ובכלל? צילה שיר אל מפרטת על בני ובנות המזל החוגגים יום הולדת

 (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)
 

 

 

תאריך המזל: מ-23.10 ועד 23.11

אלמנט: מים

מאפיין: יציבות

סמל המזל: עקרב

נאמנות: רבה ביותר

איבר בריאותי רגיש: אברי מין

מקצועות מתאימים: פסיכולוגיה, חקר הנסתר, עובדי מחקר, מיסטיקה, משטרה, חוקר פרטי ופאראפסיכולוגיה.

ילדים במזל זה: מתבודדים ומופנמים ביותר. מתקשים ביצירת חברויות במסגרות חדשות.

 

תכונות חיוביות של המזל: אנשים חזקים, טיפוסי אישיות של שורדים, מעמיקים, חותרים ומתמידים במטרה, שומרי סוד, יצריים, נאמנים, מגנטיים, נחושי החלטה, בעלי רגשות עזים.

 

תכונות שליליות של המזל: אנשים פגיעים, נקמנים, נוטרי טינה, עקשנים, מניפולטיביים, מופנמים, בעלי חזות קרה, יוצרים סביבם חומה שקשה לעבור אותה, שתלטניים.

 

תחזית שנתית כללית לילידי המזל

שפע - עד יום ההולדת שלכם ועוד קצת - ימשיך לבקר כוכב השפע בבית הכספים שלכם וייתן לכם את האפשרות להרויח ולהצליח בתוכניות שאתם מתכננים. בתחילת שנת 2020 יעבור כוכב השפע למשך שנה לבית המקושר עם לימודים והסביבה הקרובה. האופציות במשך זמן זה יכולות להיות בכמה תחומים. תהיה זו שנה נהדרת להתחיל לימודים שיאפשרו לכם בהמשך לפתוח מחזוריות חדשה בחיים שיותר תתאים לאישיות שלכם.

 

אלה מכם שמתגוררים בבית שלכם או בדירה שכורה, תרגישו שיש לכם צורך לשדרג ולשפץ את הקיים על מנת לעשות את הסביבה נעימה יותר עבורכם. למי שמעוניין לעבור דירה , יהיה זה גם הזמן הנכון לבצע שינוי ,למען התחלות חדשות, בבחינת המשפט המוכר "משנה מקום, משנה מזל".

 

בין יוני לספטמבר 2020, היזהרו מהוצאות מיותרות ואירועים שעלולים להוציא אתכם מפרופורציה. בהצלחה.

 

אתגר - מזה כשנה אתם עומדים באתגרים הקשורים לסביבת המגורים הקיימת שלכם ובכל פעם מחדש מתעורר בכם הצורך לקום ולעזוב. זה בדיוק הזמן הנכון עבורכם לעשות את השינויים הנדרשים במידה ואתם שלמים עם המציאות הקיימת. במקביל, אלה מכם שאין לכם ברירה , מומלץ לכם לעשות שינוי בסביבת המגורים הקיימת שלכם, כדי לתת לכם את התחושה שהנה אתם עוברים דירה בתוך הבית, אפילו מבלי שבאמת עזבתם אותו. אתם זקוקים להתרעננות הרגשית הזו שתיתן לכם מרץ להתחיל בפרוייקטים חדשים.

 

גם צורת החיים שלכם עם אנשים קרובים עומדת להשתנות כיוון שאתם יותר עומדים על דעתכם ולא מוותרים במקומות שאתם בטוחים שעשיתם את המקסימום ואתם שואפים להיות מתוגמלים בהתאם. הנקודה החלשה שלכם היא יציאה מפרופורציה, שמביאה ליציאה מאיזון ובעיקר בין החודשים יוני ועד ספטמבר 2020. למדו לשלוט על מזגכם הסוער כיוון שהוא עלול להביא אתכם למצבים קיצועיים של נסיון שליטה בנסיבות. תלמדו לשחרר.

 

צילה שיר אל , אסטרולוגית ויועצת משפחתית

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
מזל עקרב
צילום: shutterstock
צילה שיר אל
מומלצים