שתף קטע נבחר

מוקדמות המונדיאל: פלסטין וסעודיה סיימו ב-0:0

המשחק המדובר, שפעילים רבים קראו לביטולו מאחר שכניסת הנבחרת הסעודית לשטחי הרשות הייתה תלויה באישור ישראלי, התקיים בסופו של דבר בא-ראם והסתיים ללא שערים

המשחק המדובר הסתיים ללא שערים. נבחרות פלסטין וסעודיה סיימו הערב (ג') בתיקו 0:0 במוקדמות מונדיאל 2022 שיתקיים בקטאר. המפגש בין השתיים נערך בא-ראם שבגדה המערבית.

 

בשל העובדה שכניסתה של הנבחרת הסעודית לשטחי הרשות הפלסטינית הייתה תלויה באישור ישראלי היו גורמים ברשות שטענו כי יש לבטל את המשחק. בשל כך החלו פעילים ברשות החברתיות לקרוא לשלטונות ברמאללה לא לקיים את המשחק במטרה שהדבר לא יוביל למעשה לנורמליזציה עם ישראל.

 

כדורגל (צילום: AFP)
אוהדי נבחרת פלסטין בטירוף לפני המשחק(צילום: AFP)

פלסטין מול ערב הסעודית (צילום: AFP)
האצטדיון במזרח ירושלים מפוצץ(צילום: AFP)
  

 

הייתה זו הפעה הראשונה בהיסטוריה בה שיחקו הסעודים בשטחי הרשות והם ספגו ביקורת על הסכמתם לקבל אישור כניסה משלטונות ישראל. בעבר נהגו הנבחרות הערביות האורחות להימנע מצעד זה, דבר שאילץ את הפלסטינים לארח במדינות נייטרליות. במהלך הביקור ברשות נפגשו הסעודים עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן וביקרו במסגד אל אקצה.

 

14,000 צופים הגיעו לאצטדיון פייסל אל חוסייני. בעקבות התוצאה מדורגת הנבחרת הסעודית במקום השני בטבלת בית 4 באזור האסיאתי עם 6 נקודות משלושה משחקים. הפלסטינים במקום השלישי עם 4 נקודות משלושה משחקים.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
מוסאב בטאט מפלסטין ועבדולפתאח אסיסי מסעודיה
צילום: רויטרס
מומלצים