שתף קטע נבחר

אריק הניג הובא למנוחות

בני משפחה, חברים וקולגות נפרדו מאיש התקשורת שהחדיר לישראל את תרבות ה-NBA. טל ברודי: "כל החברים והאנשים מודים לו על מה שעשה, היה עדין מאוד"

 

 

אריק הניג שהלך לעולמו בגיל 72 הובא היום (שלישי) למנוחות בבית העלמין בחולון. בני משפחה, חברים וקולגות למקצוע ליוו אותו בדרכו האחרונה. הניג, איש תקשורת ומפיק שנחשב לזה שהחדיר את תרבות ה-NBA לישראל, נפטר לפני יומיים לאחר שלקה באירוע לבבי. הוא הותיר אחריו אישה ובת.

 

טל ברודי אמר: "אריק היה איתנו מההתחלה של ה-NBA ועם הגלובליזציה שהתחיל דייויד סטרן, הוא היה חבר של השחקנים ובשנים האחרונות הרגשתי שמשהו חסר, הבנתי שבריאותו לא הייתה תקינה. כל החברים והאנשים מודים לו על מה שעשה. הוא היה עדין מאוד, אהב את הכדורסל ואהב להיות מעורב".

 

 

העיתונאי רז שכניק לצד תמונתו של אריק הניג (צילום: אורן אהרוני)
העיתונאי רז שכניק לצד תמונתו של אריק הניג(צילום: אורן אהרוני)

 

איש הטלוויזיה עידו רוזנבלום שעבד עימו ב"מונית הכסף": "איש יקר ונדיב וחם וגם איש של פעם, אולד סקול כזה שידע הכל על העולם ואיך הדברים עובדים. לא סתם הוא קיבל כבוד מהכי גדולים בעולם, אם זה מייקל ג'ורדן או יצחק רבין. לאט לאט נוכל לעשות לו את הסיכום היפה".

 

כדורגלן העבר גילי לנדאו, אחד מחבריו הטובים, אמר: "כשאומרים אריק הניג אומרים מיסטר NBA, האיש שגרם לנו לקום באמצע הלילה ולראות את הגדולים שבגדולים. תמיד היה לו לב רחב ורון בלב ותמיד רוצה לעזור לזולת. כשהייתי נפגש איתו היינו מדברים על הכדורגל והשאלה הראשונה הייתה תמיד מה יהיה עם האדומים שלנו?".

 

טל ברודי  (צילום: אורן אהרוני)
טל ברודי (צילום: אורן אהרוני)

מוני מושונוב  (צילום: אורן אהרוני)
מוני מושונוב (צילום: אורן אהרוני)

עידו רוזנבלום (צילום: אורן אהרוני)
עידו רוזנבלום(צילום: אורן אהרוני)

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יובל חן
אריק הניג ז"ל
צילום: יובל חן
מומלצים