שתף קטע נבחר

קונג פו: זהב לאנסטסיה קיריליוק באליפות העולם

הישראלית סיימה במקום הראשון בקטגוריית חרבות כפולות באו-שו שהתקיימה בסין ואמרה לאחר מכן: "ההתרגשות על הפודיום הייתה עצומה, זה לא דבר מובן מאליו". מאמנה: "היא עשתה זאת למרות תנאי אימון גרועים בהרבה משל יריבותיה"

מדליית זהב לישראל באליפות העולם באו-שו (קונג-פו) שהתקיימה בשנחאי שבסין. אנסטסיה קיריליוק (24) זכתה במקום הראשון בקטגוריית חרבות כפולות (שואנג ג'יאן), קטגוריה מורכבת ומאתגרת הדורשת שליטה מוחלטת בשתי חרבות בו זמנית.

  

קיריליוק, המתאמנת בענף למעלה מ-16 שנה, התחרתה מול ספורטאיות חזקות ומובילות מהעולם וזכתה בהפרש ניכר. לאחר הניצחון היא סיפרה: "ההתרגשות על הפודיום הייתה עצומה. המעמד הזה כל כך מיוחד ולא מובן מאליו".  

 

אנסטסיה קיריליוק (צילום: פרטי)
אנסטסיה קיריליוק. התרגשה בעת נגינת התקווה(צילום: פרטי)

אנסטסיה קיריליוק (צילום: פרטי)
עוד הישג לשלל המדליות. אנסטסיה קיריליוק(צילום: פרטי)

 

קיריליוק המתאמנת ברחובות הייתה אלופת אירופה 15 פעמים וזכתה באליפות העולם לנוער בעבר. מאמנה אלכסנדר פרנקל ציין: "זה בהחלט הישג יוצא דופן, שהושג למרות תנאי האימון של אנסטסיה שאינם מתאימים לתחרות ברמות כאלה. הם גרועים פי עשרה מכל יריבותיה במדינות האחרות. אין חדר כושר רגיל, אין מספיק תקציב למחנות אימונים ותחרויות הכנה וקשה מאוד להתחרות. ההישג הוא תוצאה של עבודה מאוד קשה של אנסטסיה ושלי לאורך כל השנים, בייחוד בשנה האחרונה. תודה לעיריית רחובות, לשגרירות סין בישראל, למרכז לתרבות הסינית בתל אביב ולהתאחדות 'אילת' על עזרתם ותמיכתם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: פרטי
אנסטסיה קיריליוק
צילום: פרטי
מומלצים