שתף קטע נבחר

היום הראשון של רונית אטד במיקרוסופט ישראל

וגם: מי הגולסטאריות החדשות שעולות על מדים, רשת סקופ בקמפיין לקהל הערבי, הכדורגלן הברזילאי שגילה שורשים יהודים ובית הקפה התל אביבי שמציע תוכניות האצה לסטרטאפים

היום הראשון של אטד במיקרוסופט

רונית אטד החלה היום (ג') בתפקידה החדש כמנכ"לית מיקרוסופט ישראל, לתפקיד היא מונתה ביולי האחרון במקום שלי לנצמן. במסגרת התפקיד תוביל אטד את הזרוע העסקית של החברה. במכתב ששלחה לעובדים היום כתבה, בין היתר: "כשהסתכלתי על מיקרוסופט מבחוץ, הדבר שהכי הרשים אותי הוא העוצמה של החברה, היכולת שלה לגעת בחיים שלנו ושל אחרים במגוון תחומים אישיים ומקצועיים. אני נרגשת להוביל את פעילות מיקרוסופט בישראל בזכות מה שכבר עושים בה ובשביל כל הדברים הגדולים שעוד נעשה ביחד״.

רונית אטד (צילום: יח
רונית אטד(צילום: יח"צ)

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו 

 

מסיבה בנמל ופופ-אפ ביפו: הסופ"ש העמוס של ריצ'רד ברנסון

מנכ"ל חברת הקנאביס שגייסה את סנופ דוג: "מצאנו חיבור משותף"

הראפר סנופ דוג מצטרף לחברת קנאביס ישראלית

 

דה סנטוס - יהודי?

לקראת משחק השלום שיתקיים היום בחיפה בהשתתפות אגדות הכדורגל הברזילאי, ערכה חברת MyHeritage בדיקת DNA לשלושה מהשחקנים - אמרסון פריירה דה רוסה, מרסיו אמורוסו ואלדאיר דוס סנטוס, כדי לגלות ולספר להם על שורשיהם המשפחתיים. הבדיקה העלתה, שאמנם כל השלושה נולדו בברזיל, אבל מקורותיהם האתניים פרוסים באירופה, אפריקה ואמריקה. דוס סנטוס גילה לתדהמתו כי 2% מהדנ"א שלו הוא של יהודי אשכנזי, דבר שלא העלה על דעתו. "זו הפתעה גדולה מאוד עבורי", אמר לאחר שהתבשר על התוצאות עם נחיתתו בישראל. MyHeritage היא חברת הייטק ישראלית המפתחת פלטפורמה, תוכנת מחשב ואפליקציה לגילוי, שימור ושיתוף היסטוריה משפחתית בטכנולוגיה מתקדמת של הצלבת מידע, באמצעות בדיקות רוק.

 

אמרסון פריירה דה רוזה, אמורוסו ואלדאיר דה סנטוס (צילום: MyHeritage)
אמרסון פריירה דה רוזה, אמורוסו ואלדאיר דוס סנטוס(צילום: MyHeritage)

 

 

גולסטאריות נוסח HOT

בשבוע הבא תעלה העונה החדשה של הדוקו-ריאלטי גולסטאר: גולסטאריות. לצורך כך, התכנסו במתחם שאפיטו שבאצטדיון רמת גן נבחרת ידועניות שעלו על מדים, כדוגמת זוכת מיס טרנס ישראל, תאלין אבו חנא, שהגיעה עם כל משפחתה, וכוכבת הנוער שירן סנדל, שהגיעה עם אחותה, הכדורגלנית קארין סנדל. נכחו גם אופירה אסייג; מפיקת האירועים אירית רחמים; ראש לשכת ראש הממשלה לשעבר, שולה זקן; והח"כית לשעבר ענבל גבריאלי, שפגשה שם את הבעל לשעבר, הכדורגלן לירן שטראובר. הדס מוזס ליכטנשטיין והבעל ירון ליכטנשטיין, הבעלים של סוכנות השחקנים ADD, נכחו גם הם ותפסו רגע של שקט עם מנכ"לית HOT, טל גרנות גולדשטיין.

הדס מוזס-ליכטנשטיין, טל גרנות-גולדשטיין, אופירה אסייג וירון ליכטנשטיין (צילום: אביב חופי)
הדס מוזס ליכטנשטיין, טל גרנות גולדשטיין, אופירה אסייג וירון ליכטנשטיין(צילום: אביב חופי)

 

סקופ מחפשת פרזנטורית מגזרית

במסגרת התרחבות רשת הנעליים סקופ (SCOOP) ופנייה ישירה לקהל הערבי, החליטה הנהלת החברה לבחור פרזנטורית מהמגזר הערבי, שתיצמד לאחר בחירתה לפרזנטורית הקיימת, דניאל גרינברג. הפרזנטורית מהמגזר הערבי תיבחר באירוע שיתקיים בנצרת עלית בסוף נובמבר, ולאחריו תצא הרשת בקמפיין ייעודי לקהל הערבי בתקציב של מיליון שקל. רוני אינסאז, מבעלי רשת SCOOP, אמר: "אנו מזהים שמגזר זה הוא מנוע צמיחה עיקרי ברשת, ולכן פתחנו לאחרונה 20 חנויות במיקומים אסטרטגים של הקהל הערבי".

דניאל גרינברג (צילום: שי יחזקאל)
דניאל גרינברג(צילום: שי יחזקאל)

 

מדובאי לישראל עם הכסף

אמש נחתו בישראל היישר מדובאי חמשת תלמידי התיכון האזורי מגידו, משתתפי תוכנית של Israel FIRST , שנראו נרגשים במיוחד עם זכייתם במדליית כסף באולימפיאדת הרובוטיקה של FIRST, ארגון שהוקם בארה"ב על ידי היזם דין קיימן כדי לקרב ילדים ונוער למדע וטכנולוגיה. המשלחת קיבלה אישור ביטחוני מיוחד לייצג את ישראל ולהשתתף באולימפיאדה. לחמישה הצטרפו שני מנטורים ואבטחה אישית צמודה, כדי להבטיח את שלומם.

 

המשלחות מכל העולם התחרו באמצעות רובוטים פרי פיתוחן על האתגר לאסוף פסולת מאוקיינוסים ושמירה על הסביבה. בראש Israel FIRST, ארגון שפועל כמלכ"ר בחסות הטכניון,עומד האלוף (מיל') אביהו בן נון, שהתרגש כששמע על התוצאה. התרגש גם שר המדע והטכנולוגיה, אופיר אקוניס. בצדק.

המשלחת לפני היציאה לדובאי. במרכז: השר אקוניס ואביהו בן נון (עודד קרני, לע
המשלחת לפני היציאה לדובאי. במרכז: השר אקוניס ואביהו בן נון(עודד קרני, לע"מ)

 

צוות מנצח

לאחרונה התמזגו קבוצת האבטחה, השמירה והניקיון צוות 3, עם קבוצת נירטל, חברת אבטחת וליווי טיולים למוסדות חינוך ותנועות נוער, לאחר שצוות 3 רכשה 60% מהבעלות על נירטל. היקף המחזור השנתי של נירטל מוערך כ-25 מיליון שקל, והמחזור השנתי של צוות 3 מוערך במעל מיליארד שקל בשנה.

 

זהו אינו שיתוף הפעולה הראשון של הבעלים של נירטל, ניר שאול, ושל הבעלים והמנכ"ל של צוות 3, ניר גלבו, שהכירו לפני 30 שנה כשעברו יחד הכשרה בבית הספר ללוחמה בטרור. השניים שיתפו פעולה גם לפני כחמש שנים, כששאול פיתח פטנט: מתקן לפאוץ' ללוחמים לשחרור רימונים בקלות. גלבוע היה אז שותף לפיתוח במסגרת חברת פל"מ (פתרונות לחימה מתקדמים).

ניר שאול (צילום: אביגיל עוזי)
ניר שאול, הבעלים של נירטל(צילום: אביגיל עוזי)
 

ניר גלבוע (צילום: רפי דלויה)
ניר גלבוע, הבעלים והמנכ"ל של צוות 3(צילום: רפי דלויה)

  

חוויה אקסלרטורית בבית הקפה

ביום ראשון הושק בפאב המקום בתל אביב אקסלרטור (גוף פרטי שמציע תוכניות האצה לסטרטאפים) חברתי: AnachNEW בחסות החוויה הישראלית, שמארגנת טיולי קבוצות חינוכיות, ותוכנית מסע, שמרכזת עבור צעירים יהודים בעולם תוכניות ארוכות בישראל.

 

באירוע אותרו יוזמות חברתיות של עמיתי מסע בארץ ולקחו בו חלק 120 עמיתים מתוכניות מסע שונות, שהציגו יוזמות לשינוי חברתי במקום מגוריהם. הפרויקטים שייבחרו יקבלו מענק ראשוני של 7,500 שקל. בין הפרויקטים שהוצעו: הקמת בית קפה יהודי-ערבי בחיפה שיזמו רייצ'ל וור ושרה דודסון, מיזם לשיפור דימוי גוף בקרב נערות באמצעות ליווי פסיכולוגי, והקמת גינה קהילתית עם חידות מתמטיות שתנגיש מתמטיקה לקהל הרחב.

רייצ'ל וור ושרה דודסון (צילום: יח
רייצ'ל וור ושרה דודסון, הקמת בית קפה יהודי-ערבי (צילום: יח"צ)

 

אינשטיין גומל מעישון

העובדה שאחוז קטן בלבד מהמעשנים מצליח להיגמל לבד, יצרה בין רשת אלן קאר, שמסייעת בגמילה מעישון ובין הבצפר, בית הספר של חברות הפרסום והדיגיטל, שיתוף פעולה שבמסגרתו התלמידים מייצרים כרזות במטרה להמחיש את חשיבות הגמילה מעישון. יריית הפתיחה של שיתוף הפעולה הייתה לפני כחודשיים, ואתמול הוצגו התוצרים שינדדו בין סניפי אלן קאר. חלק מהכרזות עשו שימוש בתמונות של אנשים שנגמלו מעישון, שדומים בחזותם לאנשים מוכרים דוגמת אלברט איינשטיין, נלסון מנדלה והרצל. 

כרזה למניעת עישון (צילום: יח
כרזה למניעת עישון(צילום: יח"צ)

 

האקתון קיבוצי

רעיונות מקוריים הוצגו בהאקתון האתגרים השנתי של איגוד התעשייה הקיבוצית, שהתקיים שלשום בשיתוף קבוצת צמח מפעלים ובהובלת מרכז כנרת לחדשנות ויזמות. בסופו של ההאקתון הוכרזו זוכים בתחומים שונים. בנוכחים: מנשה שלום, מנכ"ל צמח מפעלים; מרים דרוק, מנכ"לית איגוד התעשייה הקיבוצית; ואלעד שמיר, מנכ"ל מרכז כנרת לחדשנות. על השופטים נמנו יונתן בשיא, יו"ר איגוד התעשייה הקיבוצית; אדיב ברוך, יו"ר מכון היצוא; עו"ד אתי לוצאטו, מנהלת שותפה בלוצאטו את לוצאטו עורכי פטנטים; וליה גזית, מפקדת הממר"ם לשעבר.

   (צילום: רועי חן)
אלעד שמיר, מנכ"ל מרכז כנרת ליזמות וחדשנות; גור שחר, סמנכ"ל כספים קבוצת צמח מפעלים; אבי אייזנברג, מנכ"ל צמח אבוקדו; חנן וייס, מנכ"ל צמח הובלה; אורית לשם, מנהלת המרכז המסחרי מול כנרת; משה נבון, מנכ"ל צמח בננות; ומנשה שלום, מנכ"ל צמח מפעלים(צילום: רועי חן)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אביב חופי
הדס מוזס-ליכטנשטיין, טל גרנות-גולדשטיין, אופירה אסייג וירון ליכטנשטיין
צילום: אביב חופי
מומלצים