שתף קטע נבחר

מזכרת מ"גריז": הבגדים האייקונים של אוליביה ניוטון ג'ון מועמדים למכירה

השחקנית תציג במכירה פומבית את ג'קט העור והמכנסיים הצמודים שלבשה בסצנת הסיום בסריט "גריז". הרווחים שצפויים להגיע לכ-200 אלף דולר, ייתרמו למרכז שהיא מפעילה לטיפול בסרטן. הבעיה היחידה: הרוכסן שבור

אם אתם מעריצים מושבעים של הסרט "גריז", ובמקרה יש לכם לא מעט כסף בארנק, תשמחו בוודאי לשמוע שבקרוב תוכלו לקנות מזכרת קטנה מהלהיט ההווליוודי: ג'קט העור השחור והמכנסיים הצמודים שלבשה השחקנית אוליביה ניוטון ג'ון בסרט, בתפקידה כסנדי - יוצגו במכירה פומבית שתתקיים השבוע בבוורלי הילס. הם במצב מצוין סך הכל, אבל לא מושלם: בשנים שחלפו מאז 1978, הרוכסן של המכנסיים נשבר.

 

ג'ון טרבולטה ואוליביה ניוטון ג'ון (צילום: TNS)
ג'ון טרבולטה ואוליביה ניוטון ג'ון ב"גריז"(צילום: TNS)

על פי ההערכות, המחיר עבור התלבושת צפוי להגיע ל-200 אלף דולר לפחות. ההכנסות יתרמו למרכז לטיפול בסרטן, שניוטון ג'ון מפעילה באוסטרליה, כמי שחלתה בעצמה בסרטן השד שלוש פעמים. מלבד הג'קט, יועמדו למכירה גם התסריט המקורי של הסרט, השמלה הוורודה שהשחקנית לבשה לפרמיירה של הסרט בלוס אנג'לס ופריטים נוספים.

 

 

בסרט המיתולוגי, התלבושת הידועה מסמלת רגע דרמטי: את המהפך שעוברת סנדי, מתלמידה חנונית ונחבאת אל הכלים, לנערה פרועה ואטרקטיבית. כל זה, כמובן, בחסות השפעתו הסוחפת של מלך השכבה, דני זוקו, בגילומו של ג'ון טרבולטה. בתלבושת הזו, ניוטון ג'ון מבצעת את אחד הדואטים המפורסמים ביותר מהסרט: You're the One That I want.

 

סרט חדש יגלה איך דני וסנדי נפגשו

הסדרה בהשראת "גריז" יוצאת לדרך

 

השחקנית האוסטרלית סיפרה לרויטרס שההחלטה למכור את הפריטים הייתה קלה. "במהלך השנים הבנתי - ובייחוד לאחר שעברתי כמה דברים - שחפצים הם לא מה שחשוב", אמרה.

 

מוקדם יותר השבוע, נשבר שיא אזוטרי אך חינני, עבור המכירה היקרה ביותר של קרדיגן במכירה פומבית. מדובר בפריט ידוע לא פחות מזה של "גריז" - הסריג הירקרק שלבש קורט קוביין בהופעת האנפלאגד המפורסמת של להקת נירוונה ב-MTV, חודשים ספורים לפני מותו. הפריט נמכר עבור 334 אלף דולר, למעריץ מושבע של מוזיקת גראנג' - או אולי בעצם, לסתם סוחר ממולח.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים