שתף קטע נבחר

אום אל פאחם תבקש לארח את מכבי ת"א בנתניה

הקבוצה הלוהטת מהלאומית הוגרלה מול האלופה בסיבוב ח' בגביע המדינה ומעוניינת לאפשר כניסת קהל רב יותר מה-2,500 שמכיל האצטדיון בעפולה, בו היא מאורחת בליגה העונה. גם המשטרה צפויה להמליץ להעביר את המשחק

הגרלת סיבוב ח' של גביע המדינה גרמה להתרגשות גדולה מאוד בקרב העולה החדשה לליגה הלאומית, הפועל אום אל פאחם, כשאירוח אלופת המדינה מכבי תל אביב מעורר עניין רב בעיר.

 

הקבוצה של ניר ברקוביץ' רצה בצמרת ונחשבת ללהיט של הלאומית. ההערכות מדברות על קהל אוהדים פוטנציאלי גדול מאוד, של בין 6,000 ל-8,000 אוהדים למשחק, ולכך צריך להוסיף אלפי אוהדי מכבי ת"א שירצו להגיע. אלא שהאצטדיון באום אל פאחם, שמסוגל להכיל כמות כזו, לא אושר העונה והקבוצה מארחת את משחקיה באצטדיון העירוני בעפולה שמכיל כ-2,500 אוהדים.

 

אום אל פאחם חוגגת (צילום: פרטי)
אוהדי אום אל פאחם. צריכים מקום(צילום: פרטי)

הפועל ראשון לציון, הפועל רמת השרון (צילום: ראובן שוורץ)
לקראת האתגר הכי גדול העונה. ניר ברקוביץ'(צילום: ראובן שוורץ)

 

יו"ר המועדון אבו שלמה כבר בדק אתמול (חמישי) מול משטרת עפולה את האפשרות לקיים את המשחק באצטדיון בעיר אך הצפי הוא לעשרת אלפים אוהדים מקומיים והמשטרה ככל הנראה תמליץ לא לאפשר לקיים את המשחק בעפולה.

 

אבו שלמה מתכוון לפנות להתאחדות לכדורגל ולבקש לאפשר להעביר את המשחק לאצטדיון בנתניה. באום אל פאחם אישרו את הידיעה ומתכוונים בתחילת השבוע הבא לפעול בנושא על מנת לסכם על אצטדיון שיארח את המשחק אליו מתייחסים במועדון כאל לא פחות מאשר היסטורי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: פרטי
אוהדי הפועל אום אל פאחם
צילום: פרטי
מומלצים