שתף קטע נבחר

טירוף במכבי חיפה: "אליפות היא לא מילה גסה"

הירוקים חגגו את ה-1:2 הדרמטי על הפועל ת"א. מחמאות לבלבול שצפוי לקבל הצעה לחוזה משודרג, גם מאבוקה זכה למילים חמות. סמי עופר צפוי להיות מלא מול בית"ר במחזור הבא

חגיגות ושמחה גדולה היו במכבי חיפה אחרי ה-1:2 הדרמטי אתמול (שני) על הפועל ת"א. השחקנים חגגו במשך דקות ארוכות עם האוהדים והמשיכו אחר כך גם החדר ההלבשה.

 

"אנחנו קבוצה טובה ומלוכדת, שלא מרימה ידיים עד לשריקת הסיום", אמר שחקן בקבוצה בסיום. "אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק אבל אין קבוצה שהיא יותר טובה העונה. אליפות היא לא מילה גסה עבורנו, אבל מוקדם לדבר על תארים בשלב זה".

 

הפועל תל אביב מול מכבי חיפה (צילום: עוז מועלם)
חזרו להאמין בעצמם. שחקני מכבי חיפה(צילום: עוז מועלם)

 

"יש לנו קבוצה מאומנת"

מי שזכה למחמאות היה מרקו בלבול, ששוב הוכיח שמכבי חיפה של העונה היא קבוצה מאומנת וממושמעת. המאמן גם צפוי לקבל בקרוב הצעה לחוזה חדש ומשדורג. "הוא זה שבנה את הקבוצה ומצליח להוציא את המיטב", שיבח גורם במועדון בסיום.

 

האס: מאבוקה

רגע לפני השריקה למחצית, במצב של 0:1 להפועל, שחר הירש עבר את ג'וש כהן ומול שער חשוף גילגל את הכדור לרשת. מי שמנע זאת היה ארנסט מאבוקה שהצליח בספרינט מדהים לחלץ את הכדור מהקו. זה כמובן לא היה ה-רגע של המגן במשחק ובתוספת הזמן הוא שלח כדור מדויק לפינה של יואב ג'רפי וסידר לחיפה עוד 3 נקודות. מאבוקה חגג בטירוף בסיום וקשה היה לפספס את התפרצות השמחה שלו. בכלל, בקבוצה מרוצים מרוצים מאוד מההתקדמות של מאבוקה העונה.

 

ארנסט מאבוקה חוגג (צילום: עוז מועלם)
ארנסט מאבוקה משתגע(צילום: עוז מועלם)
 

 

שועה החדש

מה לא אמרו וכתבו על התדמית הבעייתית של ירדן שועה. מי שרואה את שועה בשני המשחקים האחרונים יכול להבין שהחלוץ עבר שינוי ולא מדובר בהצגה. למרות ששוב הוא זכה לדקות בודדות בלבד, הוא היה מעורב בשער, כשפתח רגליים והשאיר למאבוקה את הכדור. גם החגיגה שלו עם הקהל השכיחה תקופות פחות טובות שלו.

 

הקהל בטירוף לקראת בית"ר

9,000 אוהדים ירוקים נתנו אמש תחושה שהמשחק מתקיים בסמי עופר. זו לא הפעם הראשונה שהירוקים מביאים מספרים מדהימים כאלה למשחק חוץ. בזכות הטירוף, סמי עופר צפוי בפעם הראשונה העונה לביות סולד אאוט, ביום ראשון מול בית"ר ירושלים. מעניין גם איזה קבלת פנים האוהדים מכינים לאקסים, יוסי בניון ורוני לוי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
מכבי חיפה
צילום: עוז מועלם
מומלצים