שתף קטע נבחר

הבת ספדה לאם שנרצחה: "אדם עלוב נפש סיים ברגע את החיים שלך"

בבית העלמין בחבל שלום הובאה אתמול למנוחות אסתר אהרונוביץ' (70), שנרצחה על-פי החשד בידי בעלה הרופא גיורא פראף-פרי. בתה ספדה לה: "איך ממשיכים בלעדייך? איך ממלאים את החלל הגדול?"

 

 

ההספד של בתה של אסתי אהרונוביץ ז

"כל מי שהכיר אותך ידע שאת אישה טובת לב עם נתינה אינסופית. דואגת, תומכת ואוהבת. היית בשבילנו העולם כולו - עד שאדם עלוב נפש סיים ברגע את החיים שלך". את מילות ההספד המצמררות הללו כתבה והקריאה שלשום (ב') מעיין, בתה של אסתר אהרונוביץ' (70), שנרצחה על-פי החשד בידי בעלה הרופא, פרופ' גיורא פראף-פרי (67).

 

תקיפה, איומים, רצח: 3 הנשים של הרופא החשוד

 

"אימא, סבתא, חברה הכי טובה", כתבה הבת, "איך ממשיכים בלעדייך? איך ממלאים את החלל הגדול?", זעקה בכאב. "גידלת מחזורים של ילדים בכל האזור כגננת וכמורה למוזיקה והשארת חלל ענק אצל כל אחד שנמצא כאן היום. נוחי על משכבך בשלום".

 

 
מלי בוניאל, חברתה של אסתי אהרונוביץ', סיפרה כי המנוחה ובעלה היו "זוג מושלם. נאה מאוד. הם טיילו בכל העולם. הם היו בשליחות באפריקה והיא התקשרה משם לשאול אותי איזה חומרים לקנות לגן שהיא התנדבה בו באפריקה כגננת. פגשתי אותם בצפון ולא היה שום סימן או רמז למה שעתיד לקרות".
 
היא סיפרה שפגשה באהרונוביץ' לפני שבוע. "שאלתי אותה 'איפה את, למה לא רואים אותך?'. היא הבטיחה לי שהיא תקפוץ אליי לקפה. לא היה שום סימן מבחינתי שנתן רמז למה שיקרה. כל האזור שלנו בהלם. הוא רופא והיא מורה למוזיקה וגננת בעבר. עצוב כל כך שקרה לה מה שקרה".
 

פראף פרי נחקר היום על ידי המשטרה לאחר ששב להכרתו, וטען כי אינו זוכר את השתלשלות האירועים שהובילה לאירוע הטראגי. עו"ד ציקי פלדמן, המייצגת את החשוד, אמרה בתגובה: "מרשי נמצא במצב רפואי קשה, מבולבל ואינו מתמצא היטב. אני סבורה שיש להמתין עד שיתאושש בטרם יחקרו אותו".

 

מצבה של אסתר אהרוניביץ (צילום: רועי עידן)
קברה של אסתר אהרונוביץ'(צילום: רועי עידן)

 

אתמול הותר לפרסום שפראף פרי הוא החשוד ברצח אשתו במושב תלמי אליהו. הוא מאושפז בבית החולים סורוקה לאחר שככל הנראה ניסה לשים קץ לחייו. פראף פרי נלכד באזור קיבוץ משאבי שדה בכביש 222 לאחר שהתהפך עם רכבו - האקדח נמצא ברכב.

 

גיורא פראף פרי  ()
החשוד, גיורא פראף פרי

לחשוד קריירה רפואית ענפה - הוא הרופא הישראלי הראשון שעבד עם ארגון הצלב האדום ואף שימש במשך עשר שנים כרופא בכיר בבתי חולים בשמורות אינדיאניות בצפון ודרום דקוטה בארה"ב מטעם איגוד הרפואה האמריקנית. הוא הופיע רבות בטלוויזיה, העביר הרצאות רבות ותיעד את עלילותיו בספר שכתב. 

 

הרחוב ביישוב תלמי אליהו ()
זירת האירוע בתלמי אליהו
 

 

לפי עדויות, הזוג היה בהליכי פרידה והבעל החשוד אף חיפש בית אחר. את אשתו, שלפי החשד רצח שלשום בירייה, הכיר לאחר שכבר היה נשוי בעבר והתגרש. גם עבורה מדובר בנישואים שניים. הזוג נישא ובנה בית במושב תלמי אליהו. בשנים האחרונות הרבו לנסוע לחו"ל ולבקר את בנו, שחי שם. לאחרונה, נראה החשוד כשהוא מתנדב ללוות תלמידים לבית הספר באזור.

 

בעבר ציין הרופא החשוד בריאיון טלוויזיוני כי "בבית לא תמיד טוב. אתה לא תמיד מצליח להיות אבא טוב, ולא תמיד מצליח להיות בעל טוב. יש דרישות מסוימות של המשפחה שלא תמיד אתה מצליח למלא. חשבתי שאם אני טיפוס מעניין ואכתוב ספרים - יסלחו לי. אבל לא כך המצב. אבא זה אבא ואחד הבנים שלי תמיד מזכיר לי שהוא היה צריך אותי ואני הייתי באיזשהו חור בעולם. זה לא תמיד קל".

 

השכנים של הזוג סיפרו גם הם כי אהרונוביץ' "ביקשה להתגרש והוא התנגד. הוא התחיל לחפש דירה אחרת". שכנה נוספת תיארה את הרגעים שקדמו לאסון: "קבעתי איתה, אבל היא לא הגיעה ולא ענתה. החלטתי ללכת לבית שלה, מצאתי את כלתה בחוץ והבנתי מה קרה".

 

אסתר אהרונוביץ' ז"ל היא האישה ה-13 שנרצחה מתחילת השנה.


פורסם לראשונה 05/11/2019 19:22

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים